به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تخت معاینه سرشکن

مدل: تخت معاینه
دسته بندی: تخت معاينه
شناسه محصول: 4277

3060750

تخت معاینه

3060750
جزییات

درجه دو

تماس بگیرید
جزییات

  • ابعاد تخت معاینه پایه ثابت 180×55×70 سانتی متر
  • دارای پایه ثابت و تحمل وزن بالا
  • قابلیت تنظیم ارتفاع زیر سر با جک دستی تا 65 درجه

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
زمان ارسال محصول 2 تا 5 روز کاری
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تخت معاینه پشتی متحرک

اگر تا به حال به مراکز درمانی، کلینیک ها و بیمارستان ها مراجعه کرده باشید حتما تخت معاینه بیمار را مشاهده کرده اید. این تخت ها علاوه بر مراکز درمانی، در سالن های آرایشی، آرایشگاه ها و مراکز فیزیوتراپی نیز یافت می شوند. پایه های این تخت ها را معمولا از نوع تاشو و یا ثابت درست می کنند تا تخت از استحکام کافی برخوردار باشد. تخت معاینه باید دارای ویژگی هایی باشد که بیمار بتواند حتی برای ۲۴ ساعت روی آن استراحت کند. معمولا در ساختار این تخت ها از فوم و یا اسفنج استفاده شده است. علاوه بر این، یک لایه چرمی روی سطح تخت مشاهده می شود که در تنوعی از رنگ در دسترس می باشد.

از آن جایی که بیماران و کادر درمان زمان زیادی را در بیمارستان سپری می کنند، تخت های معاینه باکیفیتی باید برای آن ها موجود باشد تا بتوانند احساس راحتی داشته باشد.

جنس زیره تخت معاینه بیمار نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این زیره می تواند در تنوعی از جنس در دسترس باشد: نظیر چوب، فلز و ام دی اف

از آن جایی که بیمارانی با وزن های متفاوت به مراکز درما نی مراجعه می کنند، تخت معاینه زیره چوبی در معرض شکستن قرار دارد، پس بهتر است تختی را خریداری کنید که جنس زیره آن فلزی می باشد.

تخت معاینه سر تاشو

تخت معاینه سرتاشو یک نوع تخت معاینه است که قابلیت تاشو کردن سر بخشی از آن را دارد. این نوع تخت معمولاً در محیط‌های پزشکی، مطب‌ها، مراکز تشخیصی و مراکز معاینه استفاده می‌شود. ویژگی‌های تخت معاینه سرتاشو عبارتند از:

1. ساختار تاشو: تخت معاینه سرتاشو دارای ساختاری است که امکان تاشو کردن بخش سری آن را به فرم مورد نیاز فراهم می‌کند. این قابلیت به پزشکان و معاینه‌گران امکان می‌دهد تا بهترین دسترسی به مناطق مورد نیاز بدن بیمار داشته باشند.

2. سطح مسطح: بخش سطحی تخت معاینه سرتاشو معمولاً مسطح است و بیمار یا فرد مورد معاینه روی آن قرار می‌گیرد. سطح معاینه معمولاً از موادی مانند فولاد، آلومینیوم یا پلاستیک ساخته شده و قابلیت تحمل وزن بالا را دارد.

3. استحکام و ثبات: تخت معاینه سرتاشو باید دارای استحکام و ثبات مناسب باشد تا بتواند وزن بیمار را تحمل کند و ایمنی بیشتری را فراهم کند. پایه‌های ثابت و مقاوم در این تخت‌ها برای استحکام و ثبات کمک می‌کنند.

4. کمربند ایمنی: برخی از تخت‌های معاینه سرتاشو دارای کمربند ایمنی هستند. این کمربند به بیمار کمک می‌کند در طول معاینه به ثبات بیشتری دست یابد و سقوط را جلوگیری کند.

تخت معاینه سرتاشو با توجه به نیازهای مختلف محیط‌های پزشکی و معاینه، از جمله بیمارستان‌ها، مطب‌ها و مراکز تشختخت معاینه سرتاشو یا همان تخت معاینه قابل تاشو، یک نوع تخت معاینه است که قابلیت تاشو کردن بخش سری آن را دارد. این ویژگی به پزشکان و معاینه‌گران امکان می‌دهد تا بهترین دسترسی به مناطق مورد نیاز بدن بیمار داشته باشند. در حالت تاشو، بخش سری تخت به صورت عمودی و به سمت بالا تاشده و در حالت کاربردی، بخش سری را می‌توان به صورت افقی و مسطح قرار داد.

تخت معاینه سرتاشو معمولاً در بیمارستان‌ها، مراکز تشخیصی و مراکز معاینه استفاده می‌شود. برخی از تخت‌های معاینه سرتاشو دارای کمربند ایمنی هستند که به بیمار کمک می‌کند در طول معاینه به ثبات بیشتری دست یابد و سقوط را جلوگیری کند.

تخت معاینه سرتاشو از جنس موادی مانند فلز ساخته می‌شود و معمولاً دارای سطحی مسطح و قابل شستشو است. این ویژگی‌ها به پزشکان و پرسنل معاینه‌گر امکان می‌دهند تا تخت را به راحتی تمیز کرده و به عفونت‌ها و پخش بیماری‌ها جلوگیری کنند.

تخت معاینه سرشکن

قیمت تخت معاینه سر تاشو

تخت معاینه سرتاشو در مکان‌های مختلف استفاده می‌شود، از جمله:

1. بیمارستان‌ها: تخت معاینه سرتاشو در بخش‌های مختلف بیمارستان‌ها استفاده می‌شود، از اورژانس و بخش اورولوژی تا جراحی و بخش مامایی. این تخت‌ها به پزشکان و پرسنل در انجام معاینات و آزمایشات مختلف، نصب و تنظیم دستگاه‌ها و ارائه مراقبت به بیماران کمک می‌کنند.

2. مطب‌ها: تخت معاینه سرتاشو در مطب‌ها و مراکز پزشکی نیز استفاده می‌شود. پزشکان و معاینه‌گران می‌توانند از این تخت‌ها برای ارائه خدمات پزشکی به بیماران خود استفاده کنند.

3. مراکز تشخیصی: در مراکز تشخیصی مانند آزمایشگاه‌ها و مراکز تصویربرداری، تخت معاینه سرتاشو ممکن است برای انجام آزمون‌ها و تست‌های تشخیصی مورد استفاده قرار گیرد. این تخت‌ها به تخصصی‌ها در انجام معاینات و تشخیص بیماری‌ها کمک می‌کنند.

4. مراکز فیزیوتراپی: در مراکز فیزیوتراپی و بازسازی بدن، تخت معاینه سرتاشو برای ارائه درمان‌های فیزیکی و تمرینات توانبخشی به بیماران استفاده می‌شود. این تخت‌ها به فیزیوتراپیست‌ها در انجام تمرینات و معاینات بیماران کمک می‌کنند.

5. مراکز معاینه و جراحی زیبایی: در مراکز معاینه و جراحی زیبایی، تخت معاینه سرتاشو برای انجام معاینات پزشکی و اجرای روش‌های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تخت‌ها به پزشکان و جراحان در انجام روش‌های زیبایی مانند تزریقات و لیزر کمک می‌کنند.

تخت معاینه سرتاشو در مجموعه‌های پزشکی و معاینه به دلیل ویژگی‌های آن از جمله تاشو بودن، استحکام و ثبات، و سطح مسطح مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تخت‌ها به پزشکان و معاینه‌گران امکان می‌دهند تا بهترین شرایط را برایانجام معاینات و ارائه مراقبت به بیماران فراهم کنند.

تخت معاینه سر متحرک

منبع اصلی این تخت های پیشرفته، موتور آن ها می باشد. جنس پایه های تخت معاینه برقی، پروفیل می باشد. پروفیل ها استحکام بسیار بالایی دارند و به کار بردن آن ها در ساخت تخت باعث می شود که افرادی با هر وزنی بتوانند روی تخت استراحت کنند. برای تنظیم ارتفاع تخت معاینه برقی، می توانید از ریموت استفاده کنید.

تخت معاینه سرشکن

تخت معاینه سرتاشو پایه ثابت

می توانید روی این تخت پایه سرم و... را نصب کنید. جنس تشک این تخت، فومی است و برای حفظ شکل خود دارای چندین لایه می باشد. در ساخت بدنه و پایه های این تخت هم از پروفیل باکیفیت استفاده شده است.

این تخت های معاینه، یک تشک ابری ساده دارند و دارای کمد یا سایر تجهیزات بقیه تخت ها نمی باشند. علاوه بر این، یک لایه پلاستیکی نیز دارند.

این تخت را حتما در کلینیک های درمانی، مطب پزشک ها یا مراکز ماساژ دیده اید. جنس پایه های تخت معاینه هلالی از جنس فلز باکیفیت می باشد. برای پیشگیری از زنگ زدگی پایه های تخت، از رنگ های سفید و نقره ای الکترواستاتیک در آن استفاده شده است.

نکاتی که هنگام خرید تخت معاینه بیمار باید آن ها را مد نظر بگیرید

برای این که تخت معاینه باکیفیتی را خریداری کنید که مناسب نیازتان می باشد باید یک سری اصول را مد نظر بگیرید، برای مثال:

  • در ساخت تخت، استانداردهای لازم باید به طور کامل رعایت شده باشند.
  • تخت معاینه باید از نظر ظاهری مناسب باشد.
  • تخت معاینه باید تا حدی محکم باشد که توانایی تحمل وزن های سنگین را داشته باشد.
  • در برابر خطر اشتعال مقاوم باشد.
0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی