به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تخت مکانیکی یک شکن
مدل: یک شکن مکانیکی
دسته بندی: تخت بستری
شناسه محصول: 3878

8316000

  • قابلیت تنظیم ارتفاع، تنظیم پشتی و زاویی به صورت دستی
  • بدساید تاشو آکاردئونی
  • تحمل وزن 300kg

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
زمان ارسال محصول 2 تا 5 روز کاری
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تخت یک شکن بیمارستانی

تخت یک شکن مکانیکی با توجه به کاربردها و ویژگی های منحصر به فردی که دارد از جمله پرمصرف ترین وسایل و تجهیزات در زمینه پزشکی محسوب می شود. این نوع تخت دارای یک شکن بوده که به وسیله آن می توان میزان زاویه و خم کردن قسمت سر بیمار را تنظیم نمود. تجهیزاتی مانند تخت ها از مهم ترین اقلام و وسایل بیمارستان ها محسوب می شوند که امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی در تمام زمینه ها، طراحی و تولید این تخت ها نیز با پیشرفت چشمگیری روبه رو بوده است که تولید تخت های شکن دار از جمله این پیشرفت ها می باشد. نوع مکانیزم و عملکرد تخت مورد نظر به صورت مکانیکی بوده و به وسیله یک اهرم که در قسمت انتهایی آن تعبیه شده، حرکت می کند. در ادامه به سایر ویژگی ها و موارد کاربرد تخت های یک شکن می پردازیم.

تخت یک شکن

 تخت بیمارستانی یک شکن مکانیکی نیز یکی دیگر از انواع تخت های متحرک بیمارستانی است که برای بیمارانی که در بیمارستان مجبور به بستری های طولانی مدت هستند استفاده می گردد. در واقع اصطلاح یک تخت یک شکن مکانیکی تختی می باشد که برای استراحت بیمار در طول مدت زمان بستری اش در بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرد. تخت بیمارستانی یک شکن مکانیکی دارای یک سری ویژگی هایی نیز می باشند که به بیمار یک سری قابلیت های خاصی می باشند که برای رفاه حال بیماران تهیه شده است از جمله دارای یک رویه ABS می باشند که یک قابلتی به این تخت ها می دهند که برای نظافت حال بیماران فراهم می کند.

تخت یک شکن مکانیکی

در واقع تخت های بیمارستانی یک شکن مکانیکی نسبت به تخت های معمولی از شرایط بهتری برای جابه جایی بیماران برخوردار می باشند و امکان جابه جایی و تحرک را برای بیماران فراهم می کند و تخت های بیمارستانی یک شکن مکانیکی فقط دارای قابلیت جابه جایی در ناحیه سر می باشند و توانایی جابه جایی زاویه سر در این مدل تخت ها جابه جا می شود. پس یک تخت در محیط بیمارستانی از اصلی ترین تجهیزات یک بیمارستان می باشد و هر بخش هم دارای تخت های مخصوص به خود می باشند پس تخت های بیمارستانی یک شکن مکانیکی برای بیمران دارای کارایی بسیاری است و کمک به تحرک بیمران در طول بیماریشان می کند.

تخت تک شکن

و از ویژگی های اصلی این تخت ها راحتی و هم چنین آسایش بیمار در هنگام بستری شدن می باشد و در ضمن به کارکنان بیمارستان نیز کمک بسیار زیادی نیز می کند و این تخت ها با تغییر دادن زامیه سر بیمار به او در جابه جایی کمک می کند و نیازی به کمک ندارد و این تخت ها دارای ریل های قابل تنظیم نیز می باشند و این تخت ها را نیز می توان در سایر مراکز درمانی مانند کلینیک های توان بخشی و هم چنین در خانه سالمندان برای رفاه حال سالمندانی که توانایی جابه جایی ندارند استفاده کرد.

تخت یک شکن دستی

  • تخت یک شکن از قابلیت خم شدن در قسمت سر برخوردار بوده و در مواقع احتیاج و برای آسایش بیشتر بیمار می توان میزان زاویه آن را به دلخواه تغییر داد. این نوع تخت به صورت مکانیکی بوده و تمام عملیات مربوط به تنظیم مانند زاویه دار کردن آن به وسیله دست انجام می شود.
  • در کناره ها و اطراف تخت ساید هایی طراحی شده که از افتادن و سقوط احتمالی بیمار جلوگیری می کند. همچنین این نرده ها یا بد سایدها از قابلیت باز و بسته کردن برخوردار بوده و در مواقع ضروری می توان آن ها را از تخت جدا نمود. جنس به کار رفته در تولید این تخت از آهن گالوانیزه بوده که از مقاومت فوق العاده بالایی برخوردار است.
  • تاج هایی که برای قسمت فوقانی تخت طراحی شده از جنس MDF می باشد که علاوه بر مقاوم بودن، از جذابیت و زیبایی منحصر به فردی برخوردار است. در زمان بیماری و وضعیت نامطلوب جسمی، سیستم ایمنی بدن بیمار بسیار ضعیف بوده و بیمار توانایی تحرک کافی را ندارد. بنابراین نوع تختی که بیمار در نظر گرفته می شود باید تمام ویژگی ها و فاکتورهای راحتی و آسایش را دارا باشد تا بیمار احساس ناراحتی نکند.
  • تخت تک شکن مکانیکی نیز، نمونه بارز یک تخت راحت و ایده آل برای بیمار محسوب می شود که تمام پارامتر های راحتی در آن لحاظ شده است. قسمت کفی تخت به صورت توری مانند بوده و به همین دلیل نسبت به سایر تخت ها از وزن کمتری برخوردار است.
  • دارای سرتخت ABS  ویا اینکه MDF نیز می باشند که برای حفظ رعایت حال بیماران طراحی شده است. و هم چنین دارای یک حفاظ مفصلی طرح آلمان نیز می باشند
  • و هم چنین دارای یک رنگ الکتروستاتیک نیز می باشند و هم چنین دارای جوش CO2 نیز می باشند و از جمله قسمت زیر کمر با هندل بالا و پایین می شود و قسمت زیر با هندل بالا و پایین می شود. قابلیتی که این تخت ها ارند باعث می شود بیماران بستری شده در بیمارستان و یا دیگر کسانی که در بیمارستان نیاز به مراقبت های پزشکی دارند به راحتی بتوانند استراحت کنند.
  • وجود پایه های چرخ دار باعث شده جابه جایی و حمل و نقل بیمار در بخش های مختلف بیمارستان با سهولت انجام شود.
  • این تخت ارتفاع بسیار مناسبی دارد و بیمار بدون بلند کردن پا می تواند روی آن قرار گیرد. بیمار نیاز دارد در مواقعی مانند غذا خوردن، تماشای تلویزیون و... در وضعیت و پوزیشن مطلوبی قرار گیرد که قابلیت زاویه دار کردن تخت و وجود شکن در آن این مشکل را رفع نموده است.
  • شما می توانید بنا بر احتیاج میزان زاویه سر بیمار را در وضعیت های مختلف تنظیم نمایید. این تخت تحمل وزن بالایی دارد و تا وزن ۱۴۰ کیلوگرم را نیز می تواند تحمل نماید.

 

تخت یک شکن بیمارستانی

تخت بیمار یک شکن

موارد زیر از جمله کاربرد های تخت بیمار یک شکن محسوب می شوند:

  • مراکز بهداشتی، درمانی
  • خانه سالمندان
  • منازل
  • مراکز فیزیوتراپی
  • اتاق عمل
  • مورد استفاده برای بیماران قطع نخاع شده
  • مورد استفاده برای افراد پیر و سالخورده
  • مناسب برای معلولان

تخت یک شکن بیمار

این نوع از تخت ها به دو نوع برقی و مکانیکی تقسیم بندی می شوند. قیمت تخت ها نیز بر همین اساس تعیین می گردد. تخت تک شکن مکانیکی نسبت به سایر مدل ها از قیمت پایین تری برخوردار است.

  • دارای رویه ABS
  • دارای سرتخت ABS و یا MDF
  • دارای حفاظ مفصلی طرح آلمان
  • چرخ ۱۲۵ ترمز دار
  • رنگ الکترواستاتیک
  • جوش CO2
  • قسمت زیرکمر با هندل بالا و پایین می شود

تخت بستری بیمار مکانیکی

مواردی از قبیل پرستاری آسان از بیمار، راحتی بیمار و سرعت یافتن پروسه درمان باعث شده تا برای ادامه دوره درمان نیاز به وجود تخت بیمارستانی احساس شود. برخی مواقع بیمار باید دوران بیماری خود را در خانه سپری نماید زیرا محیط خانه باعث تسریع روند بهبودی او می شود و نیازی به بستری شدن در محیط بیمارستان ندارد در این صورت امکانات و تجهیزاتی برای استراحت و مراقبت از بیمار نیاز است که برای تهیه آنها لازم نیست حتما آنها را خریداری نمود بلکه با اجاره تخت بیمارستانی و سایر تجهیزات مورد نیاز می توانید علاوه بر اینکه پاسخگوی نیاز بیمار باشید و راحتی او و خود را فراهم کنید در هزینه های خود نیز صرفه جویی نمایید. کارکنان حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که به بیماران خدمت رسانی می کنند از دیگر افرادی هستند که ممکن است به اجاره تخت بیمارستانی نیازمند باشند. عموما پزشکان سرمایه گذاران حوزه درمان هستند که به اجاره با چشم یک راه حل منطقی به منظور راه اندازی یک مرکز درمانی مناسب نگاه می کنند منطق آنها می گوید که باید بخش زیادی از هزینه خود را به بخش های زیر ساختی و مواردی که قابلیت تغییر ندارند یا تغییر آنها به سرمایه هنگفتی نیاز دارد اختصاص دهند و برای مواردی که قابل تغییر هستند به عنوان مثال تخت بیمارستانی، مبلمان پزشکی، وسایل آزمایشگاهی و ... از اجاره کمک بگیرند.

افزایش سطح تقاضا، ناتوانایی پاسخگویی مرکز به نیاز بیماران و جایگزینی آنها با تجهیزاتی که معیوب شده در بازه زمانی تعمیر یا خرید از دیگر مواردی است که اجاره تخت بیمارستانی را منطقی جلوه می دهند. تخت های بستری متنوعی وجود دارد که به طور کلی می توان آنها را به تخت های الکتریکی و تخت های مکانیکی تقسیم نمود. تمامی تنظیمات در تخت های الکتریکی با کمک موتور و در تخت های مکانیکی با کمک اهرم انجام می شود.

از لحاظ تعداد شکن نیز به چهار دسته تقسیم می شوند که ساده ترین آن ها تخت یک شکن می باشد با استفاده از این تخت بستری می توان زیر سر بیمار را با کمک اهرم یا موتور در شیب مناسب ثابت نگه داشت و به بیمار در نشستن و خوابیدن کمک نماییم. زمانی که بیمار برای نشستن و برخواستن به طور موقت احتیاج به کمک داشته باشد بهترین راه اجاره تخت یک شکن می باشد این تخت قابلیت تنظیم دارد همچنین دارای ارتفاع استاندارد می باشد که همین امر موجب می شود تا هنگام پایین آمدن از تخت فشار کمتری به بیمار وارد گردد از دیگر مزیت های تخت یک شکن برخورداری از چرخ های ترمزدار است که جابجایی آن را آسان می کند و با زدن قفل به راحتی ثابت می شوند و تکان نمی خورند. برای راحتی بیشتر بیمار و همچنین جلوگیری از ایجاد زخم بستر نیز می توان تشک مواج را نیز اجاره نمود. برای اجاره تخت یک شکن توجه داشته باشید که تختی را انتخاب نمایید که بتواند وزن بیمار را تحمل نماید همچنین ضد ضربه و با کیفیت باشد و به هنگام اجاره نیز دچار نقص و عیبی نباشد.

 تخت بیمارستانی تک شکن 

برخی از بیماران بنا به شرایط جسمی خود مجبورند تا در بیمارستان بستری شوند و تحت نظارت دائم قرار بگیرند بنابراین نیاز به تخت بستری مناسبی دارند تا موجبات رفاه حال آنان را فراهم نماید یکی از تخت های مناسب تخت بیمارستان مکانیکی می باشد که بالا و پایین شدن آن و همچنین زاویه دهی به قسمت های تاشو آن همگی با اهرم انجام می شود که هر یک دارای اهرم جداگانه ای می باشند اهرم های تخت بسیار روان هستند و پرسنل یا همراه بیمار را به زحمت نمی اندازند و به راحتی با کمی فشار چرخانده می شوند چون محیط بیمارستان ها محل بسیار مناسبی برای گسترش آلودگی و ایجاد بیماری های عفونی است باید سعی شود تا تجهیزات بیمارستانی و پزشکی از جنسی ساخته شوند که قابلیت شست و شو و ضد عفونی شدن را داشته باشند تا سلامت شخص بیمار حفظ گردد و بیماری های عفونتی بیمار را تهدید نکند‌ تولیدکنندگان تخت های بیمارستانی این موضوع را مد نظر قرار داده اند و در تولید تخت بیمارستانی تک شکن از موادی استفاده کرده اند تا از دو قابلیت شست و شو و ضد عفونی شدن برخوردار باشد بنابراین بیمار می تواند در بستری پاکیزه و به دور از آلودگی و دغدغه فکری دوران بیماری خود را پشت سر بگذارد تخت بیمارستان مکانیکی با کیفیت، همراه با ضمانت نامه و ‌خدمات پس از فروش عرضه می شود و به دلیل قیمت مناسب خود نسبت به تخت های الکتریکی دارای فروش بیشتری است تخت‌ مذکور را می توانید از تمامی فروشگاه های تجهیزات بیمارستانی به دو صورت مراجعه حضوری یا خرید اینترنتی در خواست دهید به هنگام خرید به جنس و کیفیت اجزای تشکیل دهنده تخت توجه نمایید و تختی خریداری کنید که تاییدیه وزارت بهداشت را داشته باشد.

امروزه در میان هزاران تخت بستری که در بازار موجود است انتخاب بهترین تخت که بتواند با قابلیت های خود به راحتی رفاه بیمار را ممکن سازد و نیاز پرسنل درمانی را به طور ساده و راحت بر طرف نماید مشکل می باشد و مشتریان با دیدن تنوع تخت ها دچار سردرگمی می شوند و نمی توانند تصمیم درستی اتخاذ نمایند ما در اینجا قصد داریم یک نمونه از هزاران تخت بستری موجود در بازار را به شما عزیزان معرفی نماییم تخت بیمارستانی تک شکن زیر گروه تخت های بستری و تخت های بستری نیز زیر گروه تخت های بیمارستانی می باشد که تمامی آن ها مطابق با قانون هتلینگ بیمارستان ها باید در هر بیمارستانی مورد استفاده قرار بگیرند برخی از تخت ها را می توان برای رفاه حال بیمار و راحتی کار مراقب بیمار در منازل نیز مورد استفاده قرار داد ارتفاع تخت بیمارستانی مکانیکی به کمک اهرمی که برای این منظور در نظر گرفته شده است کم و زیاد می شود کار با اهرم بسیار ساده است و فقط کافی است تا اهرم را در جهت عقربه های ساعت بچرخانیم تا تخت از سطح زمین فاصله بگیرد و برای کم شدن ارتفاع نیز باید اهرم را در جهت خلاف عقربه های ساعت بچرخانیم هنگامی که نیاز نیست بیمار را به بخش دیگری انتقال دهیم باید قفل چرخ های آن زده شود تا تکان نخورد و بیمار را اذیت نکند کفه، رویه بدنه و محافظ ها از مواد پلیمری سختی ساخته می شوند تا علاوه بر اینکه باعث افزایش مقاومت تخت شود قابلیت نظافت نیز داشته باشد و مواد ضد عفونی کننده نتواند به آن خللی وارد نماید تخت بیمارستانی مکانیکی دارای سه مدل یک شکن، دو شکن و سه شکن می باشد که تنظیمات شکن ها نیز با اهرم انجام می شود و هر اهرم مخصوص یک شکن است نحوه کار با این اهرم ها نیز همانند نحوه کار با اهرم تنظیم ارتفاع می باشد تخت بیمارستانی مکانیکی از جای پایه سرم نیز برخوردار است که می توان سرم یا سایر مواد تزریقی را با تخت جابجا نمود که این امر کار پرسنل درمانی را بسیار راحت کرده است

تخت بیمارستانی یک شکن

یکی از تجهیزاتی که بیماران در بیمارستان ها برای آسایش و رفاه بیشتر به آن احتیاج دارند تخت بیمارستانی می باشد که دارای مدل های گوناگونی است تخت های بستری از لحاظ تعداد شکن با یکدیگر متفاوت می باشند شکن قابلیتی است که موجب می شود قسمت های مختلف بدن بیمار همچون سر، پا و کمر همواره در یک حالت نماند و بیمار اذیت و خسته نشود حال تنظیم شیب این قسمت ها ممکن است با اهرم، هندل یا موتور انجام شود که موتور مختص تخت های الکتریکی و اهرم و هندل مختص تخت های مکانیکی است همچنین از قابلیت تنظیم ارتفاع نیز برخوردار می باشد تخت بیمارستانی یک شکن از نوع مکانیکی است که از اهرم و در برخی مدل ها از هندل برخوردار است برای دور تا دور تخت حفاظ هایی تعبیه شده است تا شرایط ایمنی بدن بیمار را حفظ نماید و بیمار در حال خواب و بیهوشی از ایمنی کامل برخوردار باشد و نیازی به مراقبت 24 ساعته پرسنل یا همراه بیمار نداشته باشد سایز چرخ های ترمز دار تخت بیمارستانی یک شکن 150 میلی متر است که با حفظ تعادل به راحتی بیمار را در بخش های مختلف بیمارستان با ایمنی کامل جابجا می کند این چرخ ها به گونه ای تولید‌ شده اند که اگر کف راهروها و یا بخش ها خیس یا مرطوب باشد تخت تعادل خود را از دست ندهد‌ و بیمار از کمترین آسیبی در امان باشد تخت بیمارستانی یک شکن با رنگ الکترواستاتیک و رویه ABS تولید می شود که هنگام شست و شو آسیبی نمی بیند و قابل ضد عفونی شدن نیز می باشد برای اطمینان خاطر مشتری همواره تخت های بستری را با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهند تا هنگامی که دچار نقص یا خرابی شد مشتری برای تعمیر آن مشکلی نداشته باشد تخت های بستری مکانیکی با تعداد شکن بالا راحتی بیشتری را برای بیماران فراهم می کند و می توان آن ها را در خانه سالمندان و آسایشگاه ها نیز مورد استفاده قرار داد.

تخت بستری مکانیکی

در حوزه مراقبت‌های بهداشتی، تخت بستری مکانیکی شیوه‌ی ارائه راحتی، پشتیبانی و مراقبت‌های تخصصی را به بیماران متحول کرده است. این تخت‌های با تکنولوژی پیشرفته با طیف وسیعی از ویژگی‌ها و قابلیت‌ها طراحی شده‌اند که هدف آن افزایش رفاه بیمار و تسهیل کار متخصصان مراقبت‌های بهداشتی است. در این مقاله، اهمیت تخت بستری مکانیکی را بررسی می‌کنیم و به ویژگی‌های قابل توجه آن‌ها می‌پردازیم.

اهمیت تخت بستری مکانیکی :

تخت بستری مکانیکی با ارائه مزایای بی شماری هم برای بیماران و هم برای مراقبین، نقشی اساسی در محیط های مراقبت های بهداشتی مدرن ایفا می کنند. این تخت‌ها برای ارتقای راحتی بیمار، تسهیل درمان‌ها و روش‌های پزشکی و حمایت از رفاه کلی افرادی که به دوره‌های طولانی استراحت در بستر نیاز دارند، به‌طور دقیق طراحی شده‌اند. تخت بستری مکانیکی با ویژگی‌های پیشرفته و تنظیمات قابل تنظیم، به دارایی‌های ضروری در بیمارستان‌ها، امکانات مراقبت طولانی‌مدت و تنظیمات مراقبت‌های بهداشتی خانگی تبدیل شده‌اند.

ویژگی ها و نوآوری های کلیدی:

تخت بستری مکانیکی مجهز به طیف وسیعی از ویژگی‌ها هستند که به رفاه بیماران کمک می‌کند و ارائه مراقبت‌های بهداشتی را ساده می‌کند. بیایید برخی از نوآوری های قابل توجه را بررسی کنیم:

 1- تنظیم ارتفاع: یکی از ویژگی های کلیدی تخت بستری مکانیکی قابلیت تنظیم ارتفاع آن ها می باشد. این به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی امکان می دهد تخت را در سطح مناسبی برای کارهای مختلف مانند انتقال بیمار، معاینه کنار تخت و سهولت دسترسی به بیمار تراز کنند. ارتفاع قابل تنظیم نه تنها ارگونومی مراقب را بهبود می بخشد، بلکه ایمنی و راحتی بیمار را نیز تضمین می کند.

2- تکیه گاه و ارتفاع پا: تخت بستری مکانیکی انعطاف پذیری را برای تنظیم تکیه گاه و ارتفاع پا در موقعیت های دلخواه فراهم می کنند. این به بیماران اجازه می دهد تا حمایت و راحتی بهینه را پیدا کنند، خواه نیاز به نشستن عمودی، دراز کشیدن یا بالا بردن پاهای خود داشته باشند. توانایی سفارشی کردن موقعیت تخت باعث تراز مناسب، کاهش نقاط فشار و کمک به عملکرد تنفسی، به ویژه برای بیماران مبتلا به بیماری‌های تنفسی می‌شود.

3- ریل های جانبی و جلوگیری از سقوط: تخت بستری مکانیکی اغلب مجهز به ریل های جانبی هستند که می توانند بالا یا پایین شوند و ایمنی بیمار و جلوگیری از سقوط را افزایش دهند. وجود ریل های جانبی ایمن پشتیبانی بیشتری را فراهم می کند و به بیماران کمک می کند موقعیت خود را روی تخت حفظ کنند و خطر سقوط تصادفی را به حداقل برساند.

 4- توزیع مجدد فشار: بسیاری از تخت بستری مکانیکی دارای سیستم های تشک یا روکش های کاهش دهنده فشار هستند. این سطوح تخصصی برای توزیع مجدد فشار و کاهش خطر ایجاد زخم فشاری یا زخم بستر طراحی شده اند. فناوری توزیع مجدد فشار گردش خون را تسهیل می کند و یکپارچگی پوست را برای بیمارانی که بی حرکت هستند یا تحرک محدودی دارند تضمین می کند.

 5-تحرک و حمل و نقل: تخت بستری مکانیکی برای تسهیل حرکت و انتقال بیمار طراحی شده اند. برخی از تخت‌ها مجهز به چرخ‌های یکپارچه هستند که امکان حمل و نقل آسان را در داخل مراکز بهداشتی فراهم می‌کند. این تخت ها همچنین ممکن است دارای ویژگی هایی مانند مکانیسم های قفل مرکزی، چرخ های چرخان و کمک فرمان برای اطمینان از حرکت ایمن و راحت باشند.

 6- قابلیت اتصال و فناوری یکپارچه: پیشرفت تکنولوژی منجر به ادغام ویژگی های اتصال در بسترهای مکانیکی شده است. برخی از مدل‌ها رابط‌ها یا پانل‌های کنترلی را ارائه می‌کنند که به ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی اجازه می‌دهد تنظیمات تخت، مانند ارتفاع، پشتی، و آلارم‌های خروج از تخت را نظارت و تنظیم کنند. علاوه بر این، تخت‌های خاصی ممکن است با سیستم‌های نظارتی سازگاری داشته باشند و متخصصان مراقبت‌های بهداشتی را در مورد تغییرات در علائم حیاتی یا حرکت بیمار هشدار دهند.

تاثیر بر مراقبت و آسایش بیمار:

استفاده از تخت بستری مکانیکی به طور قابل توجهی مراقبت از بیمار را با افزایش راحتی، ارتقای نتایج مثبت سلامت و بهبود کارایی گردش کار در تنظیمات مراقبت‌های بهداشتی متحول کرده است. توانایی سفارشی کردن موقعیت تخت، توزیع مجدد فشار و ارائه یک محیط امن به رضایت، ایمنی و رفاه کلی بیمار کمک می کند. علاوه بر این، این تخت‌ها فشار فیزیکی را بر روی ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی کاهش می‌دهد و به آن‌ها اجازه می‌دهد مراقبت‌های بهینه را ارائه دهند و در عین حال خطر آسیب‌های شغلی را به حداقل می‌رسانند.

آینده تخت بستری مکانیکی:

با ادامه پیشرفت فناوری، انتظار می‌رود تخت بستری مکانیکی برای پاسخگویی به نیازهای متغیر بیماران و ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی تکامل بیشتری پیدا کنند. نوآوری‌های آینده ممکن است شامل ویژگی‌های اتصال پیشرفته، سیستم‌های نظارت یکپارچه، رابط‌های کنترل هوشمند، و مکانیسم‌های پیچیده‌تر توزیع مجدد فشار باشد. هدف ایجاد محیطی است که راحتی بیمار را بهینه می کند، نتایج بالینی را بهبود می بخشد و فرآیندهای ارائه مراقبت را ساده می کند.

در نتیجه، تخت بستری مکانیکی مراقبت از بیمار را متحول کرده است و راحتی، ایمنی و عملکرد بهبود یافته را هم برای بیماران و هم برای ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی فراهم می‌کند. با ترکیب ویژگی‌های نوآورانه، این تخت‌ها به بهبود رفاه، ارائه مراقبت کارآمد و نتایج مثبت سلامت کمک می‌کنند.

  • تخت مکانیکی

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی