به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تخت مکانیکی دو شکن
مدل: دو شکن مکانیکی
دسته بندی: تخت بستری
شناسه محصول: 3879

8373750

  • رویه abs
  • دو شکن
  • زاویه سر را تا ۹۰ درجه میتوان تغییر داد

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
زمان ارسال محصول 2 تا 5 روز کاری
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تخت دو شکن

یکی از رایج‌ترین انواع تخت‌هایی که در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی جهت بستری و درمان بیماران مورد استفاده قرار می‌گیرد، تخت بستری دو شکن مکانیکی می‌باشد، از آن جایی که یک سری از بیماران در محیط بیمارستان باید یه مدت طولانی بستری باشند برای رفاه حال بیشتر این بیماران از تخت هایی استفاده می شود تا این بیماران بتوانند از رفاه حال بیشتری برخوردار باشند. این تخت ها بیشتر برای استراحت بیماری که در طول 24 ساعت بستری شان مورد استفاده قرار می گیرد.این گونه تخت‌ها علاوه بر کاربرد در مراکز درمانی، می‌توانند برای نگهداری بیمار در منزل نیز مورد استفاده قرار گیرند، استفاده از این نوع تخت‌ها در منزل جهت بستری خانگی بیمار هم به پرستاری کردن از بیمار کمک می‌کند و هم برای راحتی و رفاه خود بیمار بسیار مناسب می‌باشد،این تخت ها دارای یک سری قابلیت های دیگری نیز می باشند که در راحتی بیمارانی که در حرکت و جابه جایی خودشان ناتوان هستند. در ادامه با ویژگی‌های این نوع تخت‌ها بیشتر آشنا خواهید شد.

ویژگی‌های تخت بستری دو شکن مکانیکی

  • دارای سرتخت ABS و یا MDF
  • دارای حفاظ مفصلی طرح آلمان
  • چرخ ۱۲۵ ترمز دار
  • رنگ الکترواستاتیک
  • جوش CO2
  • قسمت زیرکمر با هندل بالا و پایین می شود
  • قسمت زیرپا به طور دستی یا با هندل بالا و پایین می شود

تخت دو شکن بیمارستانی

تنظیمات لازم در تخت بستری دو شکن مکانیکی توسط یک اهرم انجام می‌شود، این گونه تخت‌ها قدرت تحمل وزن‌های بالا را دارند و مناسب برای بیمارانی با هر محدوده وزنی می‌باشند، چرا که در این نوع تخت‌ها از پایه‌های ثابتی استفاده می‌شود که قدرت تحمل وزن آن‌ها بسیار بالا می‌باشد، با توجه به دو شکنی که در طراحی این نوع تخت‌ها وجود دارد، می‌توان زاویه سر بیمار و زاویه زیر پای آن را تنظیم کرد، امکان تغییر و تنظیم زاویه سر در تخت بستری دو شکن مکانیکی بین زوایای 0 تا 90 درجه می‌باشد و همچنین برای قسمت زیر پا هم امکان تنظیم زاویه در محدوده 0 تا 45 درجه وجود دارد، هندل یا اهرم مورد استفاده برای تنظیم زوایا توسط شکن‌های این تخت‌ها از جنس‌های مرغوبی ساخته شده است و بسیار روان می‌باشد.

قیمت تخت دو شکن بیمارستانی

از جمله قابلیت هایی که این تخت ها دارند می توان به رویه ABS آن اشاره کرد که دارای قابلیت شستشو می باشند و دارای سرتخت ABS و گاهی دارای رویه ام دی اف می باشند که موجب آسایش و راحتی فرد مورد بستری می گردد. هم چنین دارای چرخ های 125 ترمزدار می باشند و رویه این تخت ها از یک رنگ الکتروستاتیک تهیه شده است و دارای جوش دی اکسید کربن می باشند و قسمت زیرین آن با هندل بالا و پایین می شوند و در ضمن قسمت زیر پایی آن به صورت دستی یا به وسیله هندل بالا و پایین می شود. که همه این امکانات برای رفاه حال عمومی بیمار فراهم می گردد تا در طول مدت زمانی که بستری می باشد از آسایش کاملی برخوردار باشد.

تخت دو شکن بیمار

افرادی در بیمارستان بر روی این تخت ها بستری می شوند که توانایی حرکت ندارند و از انجام فعالیت های شخصی شان معذور هستند. تخت بیمارستانی دوشکن مکانیکی هم یکی از انواع این تخت های بیمارستانی می باشد که دارای دو شکن در طراحی خود می باشند و برای حرکت کمر و پای بیماران مورد استفاده قرار می گیرد که از توان کافی برای حرکت دادن پا و کمر خود برخوردار نیستند و نیاز به کمک شخص دیگری دارند ولی با این تخت ها می توانند به راحتی و بدون کمک افراد دیگری حرکت کنند. از آنجایی که این بیمارانی که مجبور هستند بر روی این تخت ها بخوابند نیاز به بستری شدن طولانی مدت تری دارند و از آنجایی که حریم شخصی یک بیمار در محیطی مانند بیمارستان خیلی محدود می باشد باید یک سری شرایطی را پیش بینی کرد تا بتوان راحتی و آرامش فرد را تا حد زیادی تامین کرد. به همین خاطر از این تخت ها برای رفاه حال بیشتر بیماران استفاده می گردد.و از آنجایی که بیمارستان برای بیماران یک خانه دوم محسوب می گردد همه این عوامل از جمله تخت تخت بیمارستانی دو شکن مکانیکی AB3 برای حفظ سلامت بیشتر و راحتی بیماران تهیه گردیده است.

تخت مکانیکی دو شکن

سطح بدنه تخت‌های بستری دو شکن مکانیکی معمولا از جنس فلزهای محکم مثل آهن ساخته می‌شود و در قسمت کناره‌های تخت برای ممانعت از افتادن بیماران از روی تخت دو بد ساید قرار داده شده است، که در هنگام بالا و پایین آمدن از تخت می‌توان این بد سایدها را به قسمت پایین هل داد و بیمار بر روی تخت سوار شود یا پایین بیاید، هدایت و جا به جایی این تخت‌ها همانند سایر تخت‌های بیمارستانی توسط چرخ‌های تعبیه شده در ساختار این تخت‌ها انجام می‌گردد، چرخ‌های این تخت‌ها به صورت ترمزدار می‌باشد که با قفل کردن ترمز تخت ثابت خواهد ماند.

تخت دو شکن

تخت بستری 2 شکن

تخت های بستری 2 شکن متفاوتی با برندهای گوناگون در بازار وجود دارد که هر برند محصول خود را با ویژگی های خاصی روانه بازار می کند این تخت ها صرف نظر از اختلاف جنس قطعات، ظاهر و نوع کارایی به طور کل دارای یکسری ویژگی ها می باشند که در اینجا ویژگی های یکسان آن ها را با یکدیگر مرور می کنیم هر دو مدل تخت بستری 2 شکن که با نام مکانیکی و برقی یا ساده و الکتریکی شناخته شده می باشند دارای دو شکن زیر پا و زیر سر هستند که در مدل مکانیکی دو اهرم مجزا برای هر شکن در نظر گرفته شده است اهرم ها معمولا از جنس مقاومی برخوردار هستند که تحمل هر فشاری را دارند اما در مدل برقی شکن ها توسط موتور تنظیم می شوند برخی از شرکت ها از یک موتور و برخی دیگر از دو موتور برای تنظیم شکن استفاده می کنند برخی از شرکت ها نیز برای آسایش بیشتر بیمار در قسمت وسط تخت سوراخی ایجاد کرده اند تا در زیر تخت لگن قرار بگیرد و بیمار برای قضای حاجت اجباری به پایین آمدن از تخت نداشته باشد تخت بستری 2 شکن از حفاظ های متحرک در دو طرف تخت برخوردار می باشد و هنگامی که بیمار خواب است مانع از افتادن او می شود همچنین هنگامی که بیمار نیاز دارد بلند شود می تواند با خیال آسوده از حفاظ برای بلند شدن کمک بگیرد‌‌ و می توان گفت حفاظ ها تکیه گاهی مطمئن هستند در زیر پایه های تخت بستری چرخ های روان ترمزدار قرار دارد که می توان در مواقعی که به آن ها نیاز نیست آن ها را برداشت این چرخ ها حین جابجایی تعادل‌ تخت را به خوبی برقرار می کنند تخت بستری 2 شکن را می توان در منزل، بیمارستان، خانه های سالمندان، مراکز درمانی و آسایشگاه ها مورد استفاده قرار داد برای این تخت می توان از تشک های بیمارستانی با ضخامت 5 یا 10 سانتی متر یا برای مانع شدن از زخم بستر از تشک های مواج استفاده کرد تا بیمار آرامش بیشتری را تجربه نماید

تخت دو شکن دستی

تختی که برای استراحت بیمار در نظر گرفته می شود را تخت بستری بیمار یا تخت بیمارستانی می گویند که در مدل های گوناگون و متنوع تولید می شوند یکی از تخت های بیمارستانی موجود، تخت دو شکن است که دو نوع برقی و ساده آن وجود دارد. در مدل برقی تنظیماتی همچون تنظیم قسمت های تاشو، تنظیم ارتفاع تخت از سطح زمین و ... به وسیله موتور و دکمه مربوطه انجام می شود اما همین تنظیمات در مدل ساده با کمک اهرم انجام می شود پس در نوع انجام تنظیمات با یکدیگر تفاوت دارند. تخت های دو شکن برقی نسبت به تخت های دو شکن ساده از قیمت بالاتری برخوردار هستند. همانطور که از نام این وسیله مشخص است دارای دو قسمت تاشو می باشد که یکی برای زیر سر و دیگری برای زیر پا تعبیه شده و عمل نشستن را برای بیمار بسیار راحت کرده است. بیمارانی که قسمت پایین تنه آن ها تحرک ندارد یا به سختی حرکت می دهند با کمک این تخت بستری می توانند پای خود را در بهترین زاویه قرار دهند. چرخ های ترمزدار طراحی شده برای تخت به خوبی تعادل و جابجایی آن را امکان پذیر می سازند. برخی از نمونه های تخت دو شکن دارای قابلیت های خاصی همچون جای اتصال انواع محافظ ها و وسایل ارتوپدی هستند.

تخت بیمارستانی دو شکن مکانیکی

ابعاد این محصول استاندارد بوده و بیمار با دراز کشیدن بر روی آن کاملا احساس راحتی توام با آرامش خواهد داشت. محصول معرفی شده به دلیل برخورداری از قابلیت های متفاوت به تبع قیمت بالایی دارد. گرچه حق مسلم بیمارانی که به طور موقت نیاز به استراحت در منزل دارند استفاده از امکانات لازم برای تسریع دوران بهبودی می باشد اما این موضوع را نیز باید در نظر گرفت که خرید تخت دو شکن برای این دسته از بیماران کاملا غیرمنطقی و اشتباه است بلکه می توان با اجاره تخت دو شکن بیمار را از همان امکانات لازمه و حق مسلم بهره مند ساخت و از لحاظ اقتصادی نیز در هزینه های خود صرفه جویی کرد همچنین اگر برای مرکز درمانی خود نیاز به تخت بستری دارید یا یکی یا چند عدد از تخت های بستری موجود در مرکز دچار مشکل شده اند و نگران این موضوع هستید که در مدت زمانی که دستگاه تعمیر می شود جایگزینی برای آن ها ندارید نیازی نیست تا تخت بستری خریداری نمایید بلکه بهترین و منطقی ترین گزینه در چنین شرایطی، کرایه تخت بیمارستانی دو شکن خواهد بود. به منظور اجاره تخت دو شکن می توانید با کارشناسان مجموعه آریا طب تماس گرفته تا ضمن آگاهی از شرایط و مقررات کرایه، رزرو خود را انجام داده تا در کمترین زمان ممکن تخت مذکور را درب منزل دریافت نمایید. رزرو و اجاره تخت دو شکن باید با توجه به شرایط جسمانی بیمار و توانایی مالی خود صورت بگیرد.

تخت بیمارستانی دو شکن

تخت های بیمارستانی که در قانون هتلینگ بیمارستان ها از آن ها نام برده شده است وجودشان برای رفاه حال بیماران بسیار ضروری می باشد و بهتر است برای مراکز درمانی تخت هایی انتخاب شوند که از قابلیت های برتری برخوردار باشند تا بیمار با آن علاوه بر احساس آرامش احساس امنیت نیز داشته باشد این تخت ها در مدل های متنوعی توسط شرکت های گوناگون اعم از داخلی و خارجی تولید می گردند که هر یک کارایی خاص خود را دارند یک نمونه از آن ها تخت بیمارستان دو شکن می باشد که از آن در تمامی بخش های بیمارستان ها برای استراحت 24 ساعته بیمار استفاده می شود این تخت دارای دو قسمت تاشو می باشد قسمت های تاشو تخت بیمارستان دو شکن که به کمک برق تغییر زاویه می دهند قسمت زیر سر و زیر پا می باشد برای تخت های بیمارستانی برقی از موتور استفاده می شود که تعداد موتور استفاده شده در هر تخت برقی با یکدیگر متفاوت می باشد در یک تخت ممکن است یک موتور و در تخت دیگر ممکن است دو موتور به کار گرفته شود به طور کل می توان برای هر تخت حداکثر از 4 موتور استفاده کرد موتورهای استفاده شده در برابر برق گرفتگی مقاوم هستند و امنیت کاملی را برای بیمار فراهم می کنند تخت بیمارستان دو شکن نیز با رویه مقاوم در برابر پارگی طراحی شده است و از قابلیت شست و شو نیز بهره مند می باشد که این امر نیز به حفظ سلامت بیمار کمک شایانی می کند از لحاظ قیمت باید بگوییم تخت های بیمارستانی برقی با توجه به تعداد موتور استفاده شده دارای قیمت های گوناگونی می باشند و هر چقدر کیفیت موتور برتر و تعداد موتورها بیشتر باشد تخت نیز از قیمت بالاتری برخوردار می باشد در انتخاب تخت تمام دقت خود را بکار بگیرید تا تختی خریداری نمایید که تمام قطعات آن دارای کیفیت بالایی باشد

قیمت تخت بیمارستانی دو شکن

همان طور که در ابتدا هم اشاره کردیم تخت‌های بستری دو شکن مکانیکی کاربردهای زیادی دارند و می‌توانند در مراکز مختلف مورد استفاده قرار گیرند، وجود دو شکن در این تخت‌ها باعث می‌شود که بیمار بتواند در حالت‌های مختلفی قرار گیرد و در طی دوران بستری اذیت نشود، همچنین برای راحتی بیشتر بیمار می‌توان از تشک استفاده کرد، تشک مورد استفاده برای این تخت‌ها می‌تواند بر حسب نیاز از جنس‌های مخصوص با ضخامت‌ 5 الی 10 سانتی متر باشد، که طبیعی است هر چه ضخامت تشک بیشتر باشد بیمار راحت‌تر خواهد بود، البته ضخیم بودن بیش از حد تشک مشکلاتی مثل تعریق زیاد به ویژه در فصول گرم سال را هم در پی خواهد داشت.

  • تخت مکانیکی

3.5

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(2 از 2)
0%
50 %
50 %
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    ابعاد تخت چقدره؟

  • خالدی ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    ابعاد تخت 2 در 1 هستش.

  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سه شکن با ارتفاع متغییر ندارید؟؟

  • خالدی ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    سه شکن با تنظیم ارتفاع موجوده

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی