به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تخت ICU

مدل: تخت ICU
دسته بندی: تخت بستری
شناسه محصول: 4197

26500000


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تخت icu بیمارستانی

تخت های بیمارستانی که از تجهیزات بیمارستانی محسوب می شوند دارای انواع مختلفی می باشند که یک نمونه از آن ها تخت ICU است که در بخش مراقبت های ویژه تمامی بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد این تخت دارای تشک نرم و راحتی است که بیمار با قرار گرفتن بر روی آن احساس ناراحتی نخواهد کرد تنظیمات این تخت هم به صورت دستی و هم نرسی قابل انجام می باشد و موتورهای تعبیه شده برای آن هر یک کار خاصی را انجام می دهند تنظیم شکن زیر پا، تنظیم شکن زیر سر، تنظیم ارتفاع تخت و تنظیم زاویه ترند و ریورس ( مثبت و منفی ) همگی به وسیله 4 موتور تخت انجام می شود بنابراین کیفیت و برند موتورهای استفاده شده برای تخت از اهمیت بالایی برخوردار است محیط بیمارستان ها یک محیط بسیار مناسب برای ایجاد و انتقال آلودگی و در نتیجه ایجاد عفونت های بیمارستانی می باشد به منظور جلوگیری از این امر خطرناک کفه تخت از جنس ABS ساخته شده است و به راحتی از تخت جدا می شود تا قابلیت شست و شو و ضد عفونی شدن داشته باشد سطح بستری تخت مذکور نیز دارای سه شکن مختلف می باشد که می توان به صورت دستی یا نرس وضعیت شکن ها را تغییر داد تخت ICU به گونه ای طراحی شده است تا بتوان انواع مختلف بد ساید را به آن متصل کرد گارد و چهار چرخ ترمزدار تعبیه شده برای تخت جابجایی آن را بسیار راحت کرده است چرخ ها دارای قطر 15 سانتی متر می باشند و به هنگام استفاده از اهرم CPR همگی با هم قفل می شوند این اهرم هنگامی استفاده می شود که تخت در پوزیشین های مختلف باشد و پرسنل مربوطه بخواهد تخت را یکنواخت کند گارد طراحی شده برای این تخت نیز این امکان را فراهم نموده است تا بتوان تجهیزات ارتوپدی را به تخت اضافه کرد بدنه تخت ICU از استحکام بالایی برخوردار است و هنگام جابجایی و استفاده به راحتی و با هر ضربه ای آسیب نمی بیند و می تواند وزن بیمارانی با حداکثر وزن 250 کیلوگرم را به راحتی تحمل نماید در چهار گوشه های تخت جای پایه سرم تعبیه شده است تا پرسنل بتواند سرم را در گوشه ای قرار دهد که برای انجام سایر مراحل درمان مشکلی ایجاد نکند

تخت icu

تخت ای سی یو

تخت ICU یا تخت مراقبت ویژه واحد مراقبت ویژه یا واحد مراقبت ویژه (Intensive Care Unit) ، یک نوع تخت بستری است که برای مراقبت و درمان بیمارانی با وضعیت های بحرانی و شدید طراحی شده است. این تخت ها سطحی بسیار پیشرفته و منحصر به فرد دارند و با مجموعه ای از ویژگی ها و فناوری های پزشکی متناسب با نیازهای بیماران و کارکنان مراقبت ویژه تجهیز شده‌اند. چند ویژگی مهم تخت ICU عبارتند از:

۱. قابلیت تنظیم ارتفاع: تخت ICU امکان تنظیم ارتفاع بستر را دارد که به کارکنان بهداشتی اجازه می دهد بستر را در سطح مناسبی قرار دهند و ازاین طریق دسترسی به بیمار راحت تر شود.

۲. نظارت و مانیتورینگ: تخت ICU با اتصال به سیستم های نظارتی پیشرفته، این امکان را فراهم می کند تا متخصصان درمان (نظیر پزشکان یا پرستاران) اطلاعات حیاتی بیمار را نظارت و مانیتور کنند. این اطلاعات می‌تواند شامل فشار خون، نبض، تنفس و معیارهای مربوط به عملکرد قلبی و عروقی باشد.

۳. قابلیت چرخش: برخی از تخت‌های ICU دارای قابلیت چرخش در دو جهت (تمام‌استخوانی) هستند. این ویژگی به پرستاران امکان می‌دهد بدون حرکت بیمار، ورودی و خروجی آسانتری داشته باشند و به بیمار فضای بیشتری روی تخت بستر ارائه دهند.

۴. پالسهای خاص: بعضی از تخت‌های ICU می‌توانند با کمک تکنولوژی و سیستم های حسگر، اطلاعات دقیقی از پالس بیمار را در زمان واقعی ارائه دهند. این امر می‌تواند به کمک تشخیص زودهنگام و پایش پیوسته وضعیت بیمار کمک کرده و به کارکنان بهداشتی در تصمیم‌گیری‌های تراپوتیک و مناسبتر کمک کند.

۵. سیستم تهویه هوا: تخت ICU معمولاً دارای سیستم تهویه هوا است که برای راحتی بیمار و حفظ دمای مناسب در اطراف بستر، همراه با تغذیه مناسب هوا استفاده می‌شود. این سیستم می‌تواند شامل تهویه مکانیکی، فیلتراسیون هوا، و مراقبت های دیگر باشد.

۶. خوابیدن راحت: تخت ICU طراحی شده است تا راحتی بیمار در طول زمان بستری را بهبود دهد، با استفاده از مواد نرم و فنی مرغوب و مناسب برای بیمار.

تخت ای سی یو
 

تخت ICU (Intensive Care Unit) برای مراقبت و درمان بیمارانی استفاده می‌شود که به دلایل مختلف در وضعیت‌های بحرانی و نیازمندی‌های پزشکی ویژه قرار دارند. برخی از کاربردهای تخت ICU عبارتند از:

1. مراقبت انتقالی: تخت ICU معمولاً برای انتقال بیمارانی که نیاز به مراقبت ویژه دارند، از سایر بخش‌های بیمارستان به بخش ICU استفاده می‌شود. این انتقال می‌تواند پس از عمل جراحی، حوادث و تروما، حمل مسمومیت و یا بیماری‌های خطرناک صورت گیرد.

2. مراقبت ویژه: تخت ICU به عنوان یک واحد مراقبت ویژه برای بیمارانی استفاده می‌شود که وضعیت حیاتی آن‌ها نیاز به نظارت و مراقبت فوق‌العاده دارد. این بیماران ممکن است نیاز به تنفس مکانیکی، تزریق داروهای قوی، نظارت مستمر بر شاخص‌های حیاتی و مداواهای پیشرفته داشته باشند.

3. پساعمل: بعد از عمل‌های جراحی پیچیده یا درمان‌های غیرضروری، برخی از بیماران به واحد ICU منتقل می‌شوند تا تحت نظارت نیروهای بهداشتی و پزشکی قرار گیرند. در اینجا، بیمار تحت مراقبت مداوم برای کاهش خطر عفونت، رژیم دارویی دقیق، بازیابی بعد از عمل و نظارت دقیق قرار می‌گیرد.

4. مراقبت در وضعیت‌های بحرانی: بیمارانی که در وضعیت‌های بحرانی مانند سکته قلبی، حادثه عروقی مغزی، عمل جراحی قلب باز، سوختگی شدید و غیره قرار دارند، به تخت ICU منتقل می‌شوند. در اینجا، همه تلاش‌ها متمرکز بر نجات جان بیمار، کنترل وضعیت حیاتی و بهبود وضعیت بیمار است.

5. مراقبت انتهای زندگی: برخی از بیماران در مرحله پایانی بیماری‌های خطرناک یا مزمن به مراقبت ICU نیاز دارند. در این حالت، تخت ICU برای تسهیل در مدیریت درد، راحتی بیمار، ارائه حمایت روحی و ارایه مراقبت و کیفیت زندگی مناسب به بیمار استفاده می‌شود.

تخت ای سی یو بیمارستان

تخت آی سی یو نیز یکی دیگر از تخت های ویژه ای است که برای استراحت بیمارانی که باید در بخش مراقبت های ویژه تحت مراقبت قرار بگیرند طراحی و تولید گردیده است که با قابلیت های زیاد خود آرامش بیمار را تامین و نیاز پرسنل درمانی را برطرف می کند برای این تخت می توان هر تشک با هر ارتفاعی را مورد استفاده قرار داد زیرا پد سایدها دارای ارتفاع زیادی هستند که هنگام استفاده از تشک های ضخیم همچون تشک مواج باز هم کارایی خود را به عنوان حفاظ دارد و بیمار می تواند با خیالی آسوده از آن به عنوان تکیه گاه نیز استفاده نماید حفاظ های محکم و بلند آن موجب می شوند تا بیمار را کاملا پوشش دهد و به هنگام خواب، بی هوشی و هوشیاری از تخت به زمین نیافتد تنظیمات مربوط به شکن ها و ارتفاع همگی به دو صورت برقی و مکانیکی امکان پذیر می باشد در مدل برقی از چهار موتور استفاده شده است که هر موتور ماموریت انجام تنظیم خاصی را به عهده دارد باید بخش مراقبت های ویژه دارای اهمیت فراوانی می باشند بنابراین باید تخت هایی برای این بخش ها خریداری نمود که دارای کیفیت عالی باشند تا به هنگام ضرورت و حین مراقبت بیمار دچار مشکل نشوند و آسیبی متوجه بیمار نگردد موتورهایی که برای مدل برقی استفاده می شود باید از برند مشخص و با کیفیتی انتخاب شوند تا موجب برق گرفتگی بیمار نشود جنس کفه تخت آی سی یو از پلیمر پر قدرت و قابل شست و شوی ABS ساخته شده است که قابلیت ضد عفونی شدن نیز دارد طراح یک اهرم با نام CPR را برای یکنواخت کردن شکن های تخت تعبیه کرده است که هنگامی که پرستار اهرم مربوطه را مورد استفاده قرار می دهد تمامی چرخ های 150 میلی متری تخت دسته جمعی قفل می شوند تخت آی سی یو حداکثر تا وزن 250 کیلوگرم را بدون هیچ آسیبی می تواند بر روی خود قرار دهد در تولید تخت معرفی شده به طور گسترده از پلاستیک استفاده شده است و موتورهای تخت نیز به صورت ستونی کار گذاشته شده اند که این ویژگی ها موجب شده اند تا شستن و ضد عفونی کردن آن بسیار راحت باشد تخت مذکور با قابلیت های نامبرده شده برای استفاده بیمارستان های مدرن بسیار ایده آل می باشد

  • مهراز مد

  • تخت برقی

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی