به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

تب سنج گوش رزمکس

مدل: Rossmax RA600
دسته بندی: تب سنج دماسنج
شناسه محصول: 7208

تماس بگیرید

  • نمایشگر LCD با نور پس‌ زمینه
  • دارای قابلیت هشدار تب
  • نشانگر کم بودن باتری

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

تب سنج گوش رزمکس

گوش یکی از سریعترین راه های اندازه گیری دمای بدن است؛ تب سنج گوش رزمکس با استفاده از تکنولوژی پیشرفته مادون قرمز در حالت غیر تماسی دمای بدن را در 1 ثانیه اندازه گیری میکند. نمایش این دستگاه بصورت فارنهایت و سانتی گراد خواهد بود. که به کار خیلی ها این دو واحد خواهد آمد. دمای اندازه گیری شده از طریق گوش ممکن است با سایر سنجش ها از طریق دهان، مقعد و زیر بغل متفاوت باشد. بنابراین برای سنجش دقیق بهتر است. دمای گوش به صورت دوره ای اندازه گیری شده تا میزان دمای معمول گوش را یافته و به عنوان معیار اندازه گیری از آن استفاده گردد. قابلیت هشدار تب بر روی این تب سنج قرار داده شده است بنابراین در صورتی که دماسنج دمای بالاتر از ۳۷.۵ درجه سانتیگراد را بسنجد صفحه نمایشگر دستگاه چشمک زده و هشدار صوتی دستگاه با ۴ صدای بیب کوتاه فعال می گردد. اگر دماسنج دمای بالاتر از ۴۲.۲ درجه سانتیگراد را تشخیص دهد علامت “Hi” بر روی صفحه نمایشگر نشان  داده شده و هشدار صوتی با ۴ صدای بیب کوتاه فعال می شود.  در صورتی که دمای اندازه گیری شده در چند اندازه گیری متوالی متفاوت باشد بهتر است از حالت اسکن تب سنج استفاده گردد. در این حالت با چرخاندن دستگاه، دمای تمام فضای گوش اندازه گیری شده و بیشترین دما به عنوان دمای گوش اعلام می گردد.

عکس تب سنج رزمکس

مزایا تب سنج گوش رزمکس

  •  بصورت مداوم میتواند دما را اندازه گیری کند و درصورت نیاز در جایگاه های حافظه که 9 تا میباشد ذخیره نماید و بدون صدمه به این اطلاعات پس از حتی چندین سال قابل دسترسی باشد.
  •  در هنگامی که در تب قرار دارید به شما هشدار میدهد و پس از آن درصورتی که از دستگاه استفاده نکنید خاموش خواهد شد.
  •  در هنگامی که بخواهید از دستگاه استفاده کنید یک پروب مخصوص دارد که داخل گوش بدون صدمه فیت میشود و پس از اندازه گیری بدلیل آلودگی یا خرابی قابل تعویض یا تنظیم خواهد بود.
  •  دارای صفحه نمایشگری با نور پس زمینه به منظور بهتر دیده شدن نتایج میباشد همینطور در هنگام کم بودن باتری نشانگر آن روشن شده و به شما اطلاع داده میشود.
  •  اگر زمانی که قصد اندازه گیری دارید خطایی بوجود آمده باشد دستگاه این خطا را شناسایی میکند.

حافظه تب سنج گوش رزمکس

حافظه دستگاه تب سنج گوش رزمکس قابلیت ذخیره ۹ دمای اندازه گیری شده را داشته و در صورتی که دمای اندازه گیری در محدوده ۳۴ تا ۴۲.۲ درجه سانتیگراد باشد با خاموش شدن دستگاه دماهای اندازه گیری شده در حافظه دستگاه ذخیره می گردد. تب سنج گوش رزمکس امکان نمایش دمای اندازه گیری شده در دو واحد درجه سانتیگراد و فارنهایت را دارا می باشد که برای تغییر آنها باید دکمه start و M به صورت همزمان فشرده شود.

شیوه استفاده از تب سنج گوش رزمکس

برای سنجش دقیق باید توجه کرد تا در زمان استفاده پوشش تب سنج نو و تمیز باشد. همچنین مجرای گوش قبل از اندازه گیری بهتر است تمیز گردد. یکی از ویژگی های این تب سنج انحصاری بودن پوشش پروب های آن می باشد. طراحی مناسب عایق حرارتی پوشش پروب می تواند سبب اندازه گیری راحت تر و دقیق تری گردد. استفاده از سایر پوشش ها ممکن است به سنجش اشتباه منجر شود. بنابراین برای سنجش دقیق و صحیح باید پوشش میل های مربوط به تب سنج رزمکس RA600  قرار داده شود تا از خطای اندازه گیری جلوگیری شود.

باتری تب سنج رزمکس

انرژی مورد نیاز این تب سنج گوش از طریق باتری از جنس لیتیوم تامین می شود. که به طور میانگین امکان سنجش ۳۰۰۰ بار دمای گوش را فراهم می کند. برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی دستگاه قابلیت خاموشی خودکار بر روی دستگاه قرار داده شده است بنابراین در صورتی که دستگاه به مدت ۱ دقیقه بی استفاده قرار گیرد دستگاه به صورت خودکار خاموش می گردد. علاوه براین با فشردن دکمه start و M به مدت ۳ ثانیه امکان خاموش کردن دستگاه وجود دارد.

عکس دماسنج گوش رزمکس

مشخصات تب سنج گوش رزمکس

  •  بالاترین میزان دقت با چرخاندن در حالت اسکن ۳ ثانیه یا اندازه گیری ۱ ثانیه‌ای
  •  دامنه سنجش دما از ۳۴ تا ۲/۴۲ درجه سانتیگراد
  •  شامل روکش‌ های پروب ۵ تکه‌ ای چند بار مصرف
  •  قابل تغییر از سانتیگراد به فارنهایت
  •  نمایشگر LCD با نور پس‌ زمینه
  •  قابلیت استفاده آسان
  •  دارای هشدار تب
  •  دارای ۹ حافظه

نحوه ی استفاده از تب سنج رزمکس RA600

برای اینکه نتیجه‌ ها دقیق نمایش داده شوند، حتما قبل از هر بار اندازه‌ گیری یک روکش پروب تمیز روی دستگاه بکشید و بررسی کنید کانال گوش تمیز باشد. روکش پروب را در جهت حرکت عقربه‌ های ساعت بچرخانید و سپس ثابت کنید. برای خارج کردن روکش محافظ آن را در خلاف حرکت عقربه‌ های ساعت بچرخانید و سپس جدا کنید.

دکمه On/Off/Memory را فشار دهید بعد از چشمک زدن نماد گوش اکنون حرارت سنج آماده استفاده است، ۲ صدای بیپ خواهید شنید و سپس قسمت‌ هایی با سه خط تیره نمایش داده می‌ شوند. به دلیل اینکه کانال گوش کمی انحنا دارد، باید گوش را کمی بالا و عقب بکشید و سپس پروب را وارد کنید. این کار مهم است برای اینکه بتوانید نوک روکش پروب را مستقیما به سمت پرده گوش بگیرید. قبل از اندازه‌ گیری پروب را صحیح در جای خود بگذارید تا اندازه‌گیری دقیق انجام شود.

  • رزمکس

  • لیزری

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی