به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

دستگاه بیوتی پن 5 زمانه

مدل: 5 قدرته
شناسه محصول: 5981

تماس بگیرید

5 قدرته

تماس بگیرید
جزییات

6 زمانه

تماس بگیرید
جزییات

9 زمانه

تماس بگیرید
جزییات

  • اندازه: 25×12×5 سانتی متر
  • دوره درمان: 1 الی 2 هفته
  • باتری 1 یون لیتیمی

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

بیوتی پن 5 قدرته

دستگاه بیوتی پن 5 زمانه

 

  • توضیح بیوتی پن :  بیوتی پن یا قلم زیبایی یک وسیله الکترونیکی می باشد که جزء محصولات زیبایی به حساب می آید و از آن برای انجام کارهای مختلف زیبایی کمک گرفته می شود از مهمترین کاربردهای آن می توان به از بین بردن جای جوش، رفع چین و چروک پیری، برداشتن زگیل و خال های برجسته، پاک کردن محل تاتو ابرو اشاره نمود علاوه بر اینکه در موارد فوق دارای کاربرد است به عنوان یک پلاسماپن یا پلاسما جت نیز دارای کاربرد می باشد و با توجه به کاربردهای گسترده ای که دارد از آن به عنوان یک لیزر خانگی نیز یاد می شود. درمان با کمک این دستگاه خیلی راحت، بدون خونریزی و درد انجام می شود و هیچگونه عوارضی به دنبال نخواهد داشت.
  •  
  • توضیح بیوتی پن 5 قدرته : بیوتی پن ها دارای انواع مختلفی هستند که یک نمونه از آن ها دستگاه بیوتی پن 5 زمانه است این وسیله دارای 5 قدرت و صفحه نمایشگر می‌ باشد که از قدرت ضعیف آن برای درمان کک و مک و از قدرت قوی تر آن برای درمان خال و تاتو استفاده می شود. قدرت دستگاه از یک تا 5 قابلیت تنظیم دارد و هر چقدر این عدد به 5 نزدیک تر شود قدرت آن افزایش می یابد. برخی از خال ها به صورت سطحی نیستند بلکه ریشه در پوست دارند بنابراین برای درمان آن ها باید از سوزن های سری مخصوص موجود استفاده کرد. دستگاه بیوتی پن 5 زمانه به صورت سبک و قابل حمل طراحی شده که اگر به صورت صحیح از آن استفاده شود احتمال ایجاد اسکار بسیار کم است بیوتی پن از ایمنی کامل برخوردار می باشد و عوارضی مانند داروها و کرم های زیبایی را به همراه نخواهد داشت.

ویژگی های دستگاه بیوتی پن 5 قدرته

  • از بین بردن جای جوش
  •  رفع چین و چروک پیری
  •  پاک کردن محل تاتو ابرو 
  •  برداشتن زگیل و خال های برجسته
  •  
  • نحوه استفاده از بیوتی پن 5 قدرته : در رابطه با استفاده از دستگاه باید نکاتی را قبل و بعد از کار مورد توجه قرار داد که در ادامه به ذکر این نکات خواهیم پرداخت. سوزن های دستگاه بیوتی پن 5 زمانه حتماً قبل و بعد از کار بایستی ضدعفونی شوند تا سبب ایجاد آلودگی و انتقال عفونت نشوند همچنین قبل از شروع کار باید پوست مشتری با پد الکلی کاملاً تمیز و بی حس گردد. پمادهای بی حسی در بازار موجود می باشد که می توانید از آن ها کمک بگیرید. ابتدا باید بی‌ حسی را روی پوست زده سپس آن را با نایلون پوشانده و پس از گذشت مدت زمان نیم ساعت آن را پاک نموده و کار را شروع کنید. برای درمان مواردی همانند خال های درشت یا پاک کردن تاتوهای قدیمی ممکن است درمان نیازمند دو جلسه باشد نکته ای که دارای اهمیت فوق العاده ای است و باید مورد توجه قرار گیرد نحوه کار با دستگاه بیوتی پن 5 زمانه است زیرا باید آن را طوری به کار ببرید که پوست آسیبی نبیند حتی اگر درمان نیاز به چند جلسه داشته باشد. مراجعه کننده بعد از پاک کردن لکه یا برداشتن خال خود باید تا 24 ساعت از قرار گیری در نور خورشید اجتناب نماید. به مدت دو روز از پماد زینک اکساید استفاده کرده و بعد از این مرحله به مدت سه روز کرم های ترمیم کننده و آبرسان را مورد استفاده قرار دهد همچنین نباید محل درمان را شست و شو داد و با سوختگی و خشک شدگی اطراف محل درمان نیز کار داشت تا مشکلی برای پوست به وجود نیاید و شاهد نتیجه درمان بهتری بود.
  • دستگاه بیوتی پن 5 زمانه
  •  
  • نحوه کار با دستگاه بیوتی پن 5 قدرته : در جعبه این محصول قلم بیوتی پن، یک عدد سوزن دائمی، 5 عدد سوزن سری، کابل و دفترچه رهنما وجود دارد و برای درمان های متنوع و پوست های مختلف بسیار مناسب می باشد. کار با دستگاه بیوتی پن 5 زمانه نیاز به دوره آموزشی خاصی ندارد و تنها با یک ساعت تمرین و مطالعه دفترچه راهنمای محصول می توان چگونگی کار با آن را آموزش دید. مطب های پوست و زیبایی و همچنین در سالن های آرایشی تاتو کاران می توانند این دستگاه را برای کسب درآمد مورد استفاده قرار دهند. امروزه اکثر خانم ها تمایل دارند که لکه ها، خال ها، زگیل ها و زائده های گوشتی روی پوست صورت و بدن خود را درمان نمایند اما با بیوتی‌ پن و کارایی آن آشنا نیستند و یا مهارت لازم برای کار با آن را نمی دانند پس شما با یادگیری مهارت کار با بیوتی پن می توانید باعث افزایش درآمد خود شده و یا یک منبع درآمد ثابت و قابل اطمینان برای خود ایجاد نمایید.

دستگاهی برای پاک کردن انواع تتو ها و از بین بردن خال ها , جای جوش , کک مک , زگیل 

دستگاه بیوتی پن 9 زمانه همچنین می تواند زائده های پوستی را نیز از بین ببرد .

این دستگاه که در کشور های مختلفی مورد استفاده می باشد در ایران نیز طرفداران مخصوص خود را پیدا کرده و بسیاری از مردم ایران برای پوستی زیباتر و بدون وجود انواع لک ها از این نوع دستگاه ها استفاده می کنند

اگر از تتو یا خال یا لک های روی صورت و بدنتون خسته شدید میخواهید آن هارا از بین ببرید

بیوتی پن 6 زمانه که توسط جدیدترین و علمی ترین متد های جهان طراحی و تولید شده است با کمترین خطر می تواند مجدد پوست سفید و بدون لک و خال را برای شما به ارمغان آورد

از بین برنده جای جوش , کک و مک , خال و تتو

این دستگاه در حال حاضر در بسیاری از کشور های جهان مورد استفاده است .

دستگاه بیوتی پن 6 زمانه

اگر از تتو یا خال یا لک های روی صورت و بدنتون خسته شدید میخواهید آن هارا از بین ببرید

بیوتی پن 6 زمانه که توسط جدیدترین و علمی ترین متد های جهان طراحی و تولید شده است با کمترین خطر می تواند مجدد پوست سفید و بدون لک و خال را برای شما به ارمغان آورد

از بین برنده جای جوش , کک و مک , خال و تتو

این دستگاه در حال حاضر در بسیاری از کشور های جهان مورد استفاده است .

دستگاه بیوتی پن 5 زمانه

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی