به فروشگاه اینترنتی دکتر مزوتراپی خوش آمدید!

علاقه مندی ها

بوتاکس مصپورت

مدل: 500 واحدی
دسته بندی: بوتاکس
شناسه محصول: 989

تماس بگیرید

  • دارای تاییدیه وزارت بهداشت
  • ثبت سفارش شهرهای دیگر غیر از تهران حداقل 3 عدد میباشد
  • ارسال بوتاکس برای شهرستان به دلیل جلوگیری از فاسد شدن با اتوبوسرانی می باشد

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
موجود شد خبرم کن!
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه دکتر مزوتراپی شماره موبایل خود را وارد نمایید

بوتاکس مصپورت 500 واحدی

امروزه شرکت های مختلفی در سراسر جهان به ساخت و تولید انواع بوتاکس و محصولات زیبایی مشغول هستند ؛درایران نیز شرکت دارو سازی مصون دارو با تکیه بر دانش علمی متخصصان و با تاثیر از بوتاکس دیسپورت که یک برند سرشناس اروپایی است ،بوتاکسی با نام تجاری مصپورت تولید وعرضه کرده است.

ژل های بوتاکس با داشتن مزایای زیاد افراد زیادی را به خودشان جذب کرده اند. ژل های بوتاکس برای زیبایی پوست مورد استفاده قرار می گیرند و پوست را برای مدت کوتاهی تحت تاثیر خود قرار می دهد اما پس از گذشت این مدت باید دوباره از این ژل ها استفاده کنید. بوتاکس ها از یک باکتری ساخته می شوند بیش از دو دهه می باشد که کشور های مختلف از این ماده برای درمان ضعف عضلات استفاده می کنند اما امروزه از این ماده ها برای زیبایی پوست نیز استفاده می کنند. بوتاکس ماهیچه های پوست را تحت تاثیر قرار می دهد به همین دلیل با انقباض پوست باعث از بین رفتن چین و چروک یا نقص های دیگر پوست می شود.

مصپورتنکته: ماندگاری بوتاکس مصپورت معمولا 4 تا ماه ساعت

بوتاکس مسپورت

مصپورتبه طور کلی بوتاکس ها در موارد زیر به کار می روند:

مصپورتبرای زیباتر کردن صورت و چهره، مانند از بین بردن خطِ اخم، خطوط روی صورت، چین و چروک های حاصل از کهولت سن و...

مصپورتبرای درمان میگرن مزمن

مصپورت  درمان اسپاسم صورت بلفاروپلاسم

مصپورتدرمان اسپاسم نیمه صورت(همی فیسال)

مصپورتاختلال صدای اسپاسمودیک

مصپورتتورتيكولی اسپاسمودیک

مصپورتناهنجاری گردن

مصپورتفلج مغزی اسپاسمودیک

مصپورت و حتی چپ بودن چشم ها

بوتاکس مسپورت ساخت کجاست

پیش از آن که به توصیف و بررسی بوتاکس مصپورت بپردازیم، لازم است توضیحی عمومی در رابطه با بوتاکس بدهیم. به طور کلی، چیزی که ما به آن بوتاکس می گوییم، یک نوع پروتئین پیچیده به نام "توكسين بوتولينوم A " است که به علت خطرناک بودنش، می توان آن را نوعی "سم" نامید. این پروتئین اگر سهوا خورده شود، می تواند باعث مسمومیت غذایی شدید و حتی مرگ بشود. با این وجود، از آن در علم پزشکی استفاده های مختلفی می شود.  البته باید بگوییم که توکسین بوتولینوم A پیش از مصرف های پزشکی نیز تا حدود زیادی رقیق و ضعیف می شود. این پروتئین تضعیف شده پس از تزریق شدن به زیر پوست، در عضلات صورت نفوذ کرده و از تولید ماده ای به نام استیل کولین جلوگیری می کند.

هم اکنون کمپانی‌های داروسازی گوناگونی در سراسر جهان به ساخت و تولید انواع بوتاکس و محصولات زیبایی مشغول می‌باشند. در ایران هم کمپانی‌های داروسازی با تکیه بر دانش علمی متخصصین و با تاثیر از بوتاکس دیسپورت که یک مارک معروف اروپایی بوده ، بوتاکسی به اسم تجاری مسپورت تولید و روانه‌ی بازار کردند. تزریق بوتاکس مسپورت بر روی خط‌های عمیق صورت به خصوص در منطقه‌ی پیشانی و ابرو اثرات قابل توجهی خواهد داشت. بوتاکس مسپورت جهت جوانسازی مناطق گوناگون صورت و گردن به کار می‌رود. به کار بردن این ماده ، فقط به جوانسازی محدود نخواهد شد و از کاربردهای درمانی هم برخوردار است.

 

بوتاکس مسپورت چیست؟

کلستریدیوم بوتولینوم نوع A تولیدی کمپانی‌های داروسازی را می‌توان برای درمان نارسایی‌های خیلی زیادی مورد استفاده قرار داد. بوتاکس مسپورت محصول کشور ایران می‌باشد و در یک کمپانی دانش بنیان ساخته شده است. کمپانی تولید کننده بوتاکس مسپورت یکی از تولید کننده‌های ماده توکسین کلستریدیوم بوتولینوم نوع A در کشور است.

تولید نشدن استیل کولین، به فلج شدن عضلات برای یک مدت کوتاه چند ماهه می انجامد. این فلج شدن باعث می شود که عضلات باز شوند و خطوطی مانند خط اخم و…-که حاصل انقباض شدید عضلات چهره هستند-ناپدید شود. این فلج عضلانی پس از سه الی شش ماه خود به خود برطرف می شود، به همین دلیل است که پس از این مدت، خطوط ناپدید شده ی چهره رفته رفته دوباره بر سر جایشان ظاهر می شوند. در این موارد، نیاز به تزریق مجدد وجود دارد.بوتاکس مصپورت 500 یکی از پر فروش ترین محصولات موجود در بازار است.بوتاکس مصپورت 500 از نظر کیفیت به حدی می باشد که به کشور های دیگر هم صادر می شود.

بوتاکس مصپورت

از ژل های بوتاکس برای از بین رفتن چین و چروک های پوست استفاده می کنند البته این بوتاکس ها حجم دهنده می باشند و می توانند باعث حجیم شدن قسمت های مختلف بدن شوند. بوتاکس ها در سرعت خیلی کمی به پوست تزریق می شوند اما برای تاثیر آن حداقل باید دو هفته بگزرد. بوتاکس ها عوارض جانبی نیز دارند اما پس از مدت زمانی این عوارض از بین می روند. ژل بوتاکس مصپورت می توان خط های نزدیک لب را از بین ببرد  هم چنین می توان از آن برای از بین بردن خط های ریز مثل اخم، پیشانی، گردن و چشم بکار برد.

معایب ژل های بوتاکس

● از این ژل های برای زاویه دادن به فک، حجم دهی لب ها و از بین بردن چین و چروک ها استفاده می کنند.

● ماندگاری این بوتاکس ها معمولا بین ۶ ماه تا یک سال می باشد.

● از این ژل ها نیز می توان برای حجم دهی دیگر اندام های بدن مثل سینه و باسن نیز استفاده کرد.

کارایی‌های بوتاکس مصپورت

به طور کلی تزریق بوتاکس یک شیوه‌ی درمانی برای از بین بردن خطوط در بعضی نواحی صورت می‌باشد. این خطوط در گذر زمان و با توجه به سن شخص و یا مقدار تحریک عضلات صورت در حین رخ دادن احساسات ایجاد می‌شوند. تزریق بوتاکس مسپورت برای از بین بردن خطوطی مثل اخم ، پیشانی ، گردن و به علاوه اطراف چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد

مصپورتنکته:این محصول در دیجی کالا به فروش نمیرسد.برای دسترسی به محصول اصل و با کیفیت میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید یا از سایت ثبت سفارش انجام بدید

بوتاکس مصپورت

مصپورت تزریق بوتاکس هزینه کمتری نسبت به ژل دارد.

مصپورت بوتاکس برای چین و چروک های صورت که در اثر کمبود کلاژن به وجود می آید تاثیر گذار نمی باشد، ولی ژل های می توانند تولید کلاژن در پوست را تحریک کنند.

مصپورتبوتاکس ها ممکن است که باعث شل شدن عضله ها شود اما ژل ها پوست را سفت نگه می دارند.

مصپورت ماندگاری بوتاکس کمتر از ژل ها می باشد معمولا بوتاکس بین ۴الی ۶ ماه ماندگاری دارد اما ژل ها از یک سال به بالا ماندگاری دارند.

مراقبت های بعد از بوتاکس مسپورت

خوشبختانه در صورت رعایت کردن موارد بالا و به علاوه مواظبت‌های بعد از تزریق ، تاثیرات تزریق بوتاکس مسپورت از چهار تا حداکثر شش ماه هم باقی خواهد ماند. بوتاکس مسپورت برای نگهداری و جابجایی نیازمند موقعیتی تقریباً ویژه خواهد بود. برای نگهداری بوتاکس مسپورت همواره باید آن را در مکان خنک و سرد و دور از یخ زدگی و یا حرارت زیاد نگهداری نمود. در حین جابجایی ، این محصول را باید با کمپرس یخ حمل کرد. تاثیرگذاری بوتاکس مانند همه‌ی معالجات بیوتکنولوژیک موقت و زود گذر می‌باشد. به این معنا که هیچ برندی از بوتاکس دوام خیلی بلند مدتی نخواهد داشت.

چه دلایلی باعث از بین رفتن کاهش ماندگاری بوتاکس می شود؟

● تزریق این ژل ها به سن افراد نیز بستگی دارد و ممکن است که بنابر سن ماندگاری کمتری داشته باشد.

● مصرف دخانیات

● نور مستقیم خورشید

هزینه تزریق بوتاکس

قیمت تزریق این ژل ها بنابر موادی که در آن ها به کار رفته است و ماندگاری آن بستگی دارد. شروع این قیمت ها از ۹۵۰ هزار تومان می باشد، البته بعضی از افراد پول دستمزد خود را روی قیمت تاثیر می دهند. بهتر است برای تزریق این ژل ها به مکان های معتبر بروید یک اشتباه ممکن است پوست را از بین ببرد و باعث زیاد شدن چین و چروک آن یا شل شدن پوست  شود.

فرق بوتاکس مصپورت و دیسپورت

فرق بوتاکس مصپورت و دیسپورت در چه چیزی می باشد؟ بوتاکس مصپورت توسط یک کمپانی نام آشنا در داخل تولید شده است این ماده خط ها و چروک های معمولی را در پیشانی و بین ابرو به طور موقت رفع می سازد.  این دارو همانند دیگر برند های  بوتاکس حاوی سم بوتولینیوم می باشد که برای از بین بردن چین و چروک ها در بین ابروها به کار می‌ رود. انجام دادن بوتاکس مصپورت با بی حس کردن فلج کردن عضلات صورت می گیرد. دیسپورت محلولی  می باشد که برای رفع چین و چروک ها و خطوط ظریف به کار می رود و عضلات اطراف ناحیه مورد نظر را بی حس می کند  که در همین مورد با یک دیگر مصپورت و دیسپورت  متفاوت می باشند. 

مراقبت های بعد از بوتاکس مسپورت

خوشبختانه در صورت رعایت کردن موارد بالا و به علاوه مواظبت‌های بعد از تزریق ، تاثیرات تزریق بوتاکس مسپورت از چهار تا حداکثر شش ماه هم باقی خواهد ماند. بوتاکس مسپورت برای نگهداری و جابجایی نیازمند موقعیتی تقریباً ویژه خواهد بود. برای نگهداری بوتاکس مسپورت همواره باید آن را در مکان خنک و سرد و دور از یخ زدگی و یا حرارت زیاد نگهداری نمود. در حین جابجایی ، این محصول را باید با کمپرس یخ حمل کرد. تاثیرگذاری بوتاکس مانند همه‌ی معالجات بیوتکنولوژیک موقت و زود گذر می‌باشد. به این معنا که هیچ برندی از بوتاکس دوام خیلی بلند مدتی نخواهد داشت.

 

دوام بوتاکس مسپورت

مولفه‌های گوناگونی در کم شدن دوام بوتاکس مسپورت موثر می‌باشند. این مولفه‌ها شامل موارد زیر است :

  • مصپورتسن شخص و مقدار تحلیل رفتن عضلات : حجم عضله‌ها در اشخاصی با سنین بالاتر پایین‌تر خواهد بود.
  • مصپورتشکل و خصوصیات صورت شخص
  • مصپورتاستعمال دخانیات : ماندگاری بوتاکس در اشخاص سیگاری به مراتب کم‌تر می‌باشد.
  • مصپورتپرتوی مستقیم خورشید

قیمت تزریق بوتاکس مسپورت

با وجود مرغوبیت زیاد و اثرگذاری قابل توجه بوتاکس مسپورت و شباهتی که در عملکرد نسبت به بهترین مارک بوتاکس یعنی دیسپورت داشته با این حال از هزینه‌ی مناسبی برخوردار بوده و خیلی مقرون به صرفه خواهد بود . خوشبختانه خیلی از اشخاص توانایی پیگیری درمان و تزریق نوبت‌های بعدی را هم خواهند داشت. با توجه به این که هزینه‌ها به طور دائم در حال تغییر بوده شما می‌توانید برای مطلع شدن از هزینه‌ی تزریق هر سی سی بوتاکس برای نواحی گوناگون بدن مانند صورت یا زیربغل از کلینیک‌ها اطلاعات کسب نمایید.   

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه دکتر مزوتراپی اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
//