به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

بلیچینگ خانگی اولترادنت

مدل: 15 درصد
دسته بندی: مواد عمومی
شناسه محصول: 17248

850000

15 درصد

850000
جزییات

20 درصد

950000
جزییات

  • 15% و 20% کارباماید پروکساید به همراه 11/0% فلوراید. ساخت آمریکا
  • 2 سرنگ
  • به علت وجود آب ، به شدت حساسیت را کاهش می دهد

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

بلیچینگ خانگی اولترادنت

استفاده از بلیچینگ خانگی اولترادنت می تواند روشی موثر برای از بین بردن لکه ها و تغییر رنگ دندان ها باشد و ظاهر لبخند شما را بهبود بخشد. با این حال، مهم است که قبل از شروع با دندانپزشک خود در مورد خطرات و مزایای درمان صحبت کنید. دندانپزشک شما می تواند به شما در انتخاب محصولات و تکنیک های مناسب کمک کند که برای نیازهای خاص شما مؤثرتر باشند. با مراقبت و نگهداری مناسب، بلیچینگ دندان در منزل می تواند لبخندی روشن تر و با اعتماد به نفس تر به شما بدهد که دوست دارید آن را به نمایش بگذارید. 

بلیچینگ دندان در منزل فواید متعددی دارد، از جمله:

- ظاهر بهبود یافته: می تواند به طور موثر لکه ها و تغییر رنگ را از بین ببرد و در نتیجه دندان ها به طور قابل توجهی روشن تر و سفیدتر شود.

- راحتی: بلیچینگ خانگی یک گزینه مناسب برای بیمارانی است که نمی توانند یا مایل به مراجعه به دندانپزشک خود برای درمان های بلیچینگ در مطب نیستند.

- مقرون به صرفه: معمولاً هزینه کمتری نسبت به درمان های داخل مطب دارد، و آن را به گزینه ای مقرون به صرفه برای بسیاری از بیماران تبدیل می کند.

- استفاده آسان: کیت های سفید کننده خانگی معمولاً با دستورالعمل های دقیق ارائه می شوند که درک و پیگیری روند درمان را آسان می کند.

بیلیچینگ خانگی اولترادنت

بلیچینگ خانگی اوپال سنس

قدرت بالای این ژل سفید کننده بلیچینگ هوم اوالتردنت تنها در 40 دقیقه (دو مرحله 20 دقیقه ای) دندان ها را سفید و براق می کند. به دلیل وجود فعال کننده شیمیایی، برای فعال کردن آن نیازی به استفاده از نور (لایت کیور) نیست. محصول شرکت اولترادت کشور آمریکا می باشد. سفید کردن یا بلیچینگ دندان یک فرآیند بیوشیمیایی است که در آن رنگ یا سایه تاج دندان یک تا چند درجه سفیدتر و روشن تر از حالت طبیعی می شود و عوارض ژنتیکی مربوط به رنگ و لکه های تاج دندان از بین می رود. ماده اصلی سفید کننده دندان پراکسید هیدروژن یا پراکسید کاربامید در غلظت های مختلف است. معمولاً دندانپزشکان و بیماران ترجیح می دهند دندان های جلویی و حداکثر یک یا دو دندان پرمولر بالا، پایین یا هر دو را سفید کنند

کیت بلیچینگ هوم خانگی اولترادنت 

آیکون تیک بنفشدارای فعال کننده شیمیایی (بدون نیاز به لایت کیور)

آیکون تیک بنفشژل پراکسید هیدروژن 40 درصد

آیکون تیک بنفش (نیترات پتاسیم و فلوراید) و در نتیجه باعث کاهش حساسیت و حفره ها و در عین حال تقویت مینای دندان می شود

آیکون تیک بنفشتغییر قابل مشاهده پس از استفاده

آیکون تیک بنفشسفید کردن فقط در دو مرحله بیست دقیقه

ژل بلیچینگ اولترادنت ۲۰

به طور کلی به سفید کردن دندان ها با تغییر رنگ دندان که اغلب ژنتیکی است، بلیچینگ می گویند. سفید کردن با از بین بردن رنگدانه هایی که روی مینای دندان رسوب کرده اند، دندان ها را سفید و تمیز می کند در این فرآیند پراکسید هیدروژن به مینای دندان نفوذ کرده و آن را به سرعت سفید می کند سفید کننده ها در دو نوع طراحی و تولید می شوند که هر کدام کاربرد متفاوتی دارندهمانطور که از نام این بلیچینگ خانگی اولترادنت مشخص است، اولین و موثرترین کاربرد آن برای مصارف خانگی است با مراجعه به دندانپزشک و قالب گیری فک بالا و پایین در نهایت قالب گیری دندان های شما محقق می شود سپس یک جفت تری شفاف که توسط قالب دندان شما اندازه گیری می شود دریافت خواهید کرد به سادگی از مقدار ماده سفید کننده توصیه شده توسط متخصص استفاده کنید و یک تری روی آن قرار دهید استفاده از اسفنج بسیار ضروری است زیرا مواد سفید کننده از بین نمی روند یا با هم ترکیب نمی شوند. در این روش ابتدا متخصص با استفاده از مواد مخصوص که برای محافظت از لثه است شروع می کند سپس ماده سفید کننده را که غلظت بالایی دارد روی دندان قرار می دهد این روش علاوه بر مراحل مختلف هزینه متفاوتی نیز دارد

بلیچینگ هوم اولترادنت

ژل بلیچینگ اولترادنت هوم

در مورد میزان سفید کردن دندان که سوال بسیاری از مشتریان بلیچینگ است میزان سفید کردن و نتایج کیت بلیچینگ هوم اولترادنت بستگی زیادی به نوع دندان شما دارد علاوه بر این، میزان رسوبات و رنگدانه های موجود بر روی مینای دندان بیمار قطعا بسیار زیاد است اما به طور کلی روشن شدن و سفید شدن دندان ها توسط این محصول یکی در این سطح خواهد بود در مورد دوام و تداوم بلیچینگ باید بدانید که این عمل باید مانند جرمگیری تکرار شود دوام و ماندگاری بلیچینگ دندان به بهداشت دهان و دندان و رژیم غذایی فرد بستگی دارد بنابراین، همانطور که متوجه شدید، هر گونه درمان و تغییر در دندان ها نیاز به نظارت و رعایت بهداشت دهان و دندان دارد

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی