به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

بالن ژوژه پلاستیکی

مدل: 25
دسته بندی: بالن
شناسه محصول: 7527

275000

25

275000
جزییات

50

تماس بگیرید
جزییات

100

451000
جزییات

250

561000
جزییات

500

594000
جزییات

1000

671000
جزییات


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
به دلیل نوسان قیمت، لطفا پیش از ثبت سفارش جهت استعلام و بروز بودن قیمت تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

بالن ژوژه پلاستیکی آزمایشگاهی

بالن ژوژه یکی از ارزان ترین و سبک ترین ترموپلاستیک های موجود در بازار است که به راحتی می توان آن را تشکیل داد. در صنعت، بالن ژوژه برای تولید تجهیزات و ظروف آزمایشگاهی، نخ فرش ، چمن مصنوعی در ورزشگاه ها استفاده می شود. برای مصارف خانگی،  بالن ژوژه برای ساخت سطل، قوطی نوشابه ، اسباب بازی، شیلنگ، درپوش بطری و بسیاری قطعات دیگر استفاده می شود. فلاسک حجمی بخشی از ظروف پلاستیکی آزمایشگاهی است که برای تهیه محلول ها با غلظت مشخص استفاده می شود. این نوع فلاسک دارای یک جام مسطح با یقه بلند است که روی آن یک خط راهنما وجود دارد که نشان دهنده حجم مجاز محلول در داخل آن است. دهانه های این بالن ها با درپوش پلاستیکی یا پیچ نصب شده اند یا با اتصالات پلی پروپیلن یا PTFE پوشانده شده اند. به این ترتیب، هنگام آماده سازی محلول می توان آن را به راحتی تکان داد و هم زد.

این بالن ژوژه ها دارای دو حالت و رنگ ساده هستند. زنگ ها برای محلول های حساس به نور استفاده می شوند. این بالن ژوژه های حجمی پلاستیکی به دلیل استحکام کششی بالا جایگزین بسیار مناسبی برای  بالن ژوژه های پلاستیکی ای است. این ظروف برای ذخیره سازی کالیبره شده اند. تنش گرمایی تا 121 درجه سانتی گراد (اتوکلاو) محدوده تحمل را به طور دائمی افزایش نمی دهد. با این حال، تمیز کردن در دمای بالای 60 درجه سانتی گراد برای حفظ علائم توصیه نمی شود. برچسب روی بالن ها دمای کالیبره شده دستگاه، حجم اسمی، تحمل، کلاس دقیق، استاندارد تولید مربوطه و آرم سازنده را نشان می دهد. فلاسک های حجمی در اندازه های مختلف از 1 تا 20000 میلی لیتر مایع موجود است.

خرید بالن ژوژه پلاستیکی

بالن حجمی یا بالن حجمی گروهی از بالن های آزمایشگاهی است که برای ساخت محلول هایی با غلظت مشخص و همچنین برای حفظ حجم دقیق در دمای معین استفاده می شود. این بالن ها معمولاً گلابی شکل با انتهای صاف هستند و از شیشه یا پلاستیک در رنگ های مختلف ساخته شده اند.

این نوع بالن گردن بلندی دارد که روی آن خط علامت گذاری وجود دارد. بالن های حجمی از دقت بالایی برخوردارند و تنها حجم نوشته شده روی آنها را می توان از محلول با کمک آن اندازه گیری کرد. برای این نوع بالن ، با درپوش پلاستیکی طراحی شده است تا بتوان آن را به راحتی در حین محلول تکان داد و تکان داد.

بالن حجمی پلاستیکی

بالن های پلاستیکی ای معمولاً بی رنگ هستند و یا ساده هستند و یا شفاف و کهربا. برای ترکیبات حساس به نور مانند نیترات نقره یا ویتامین A ، رنگ و نوع کهربا آن استفاده می شود. بالن های حجمی پلاستیکی ای گردن باریک تر و بلندتری نسبت به بالن های ته تخت دارند.

بالن ژوژه پلاستیکی یک فلاسک آزمایشگاهی است که برای اندازه گیری دقیق و نگهداری حجم ثابتی از مایع طراحی شده است. معمولاً در شیمی تحلیلی، بیوشیمی و تحقیقات دارویی استفاده می شود. فلاسک ها از مواد پلاستیکی باکیفیت ساخته شده اند که در برابر شکستگی مقاوم است و برای استفاده طولانی مدت ایمن و بادوام است.

بالن ژوژه پلاستیکی معمولاً از یک پایه پهن، یک گردن بلند با علامتی که حجم ثابت را نشان می‌دهد و یک درپوش یا درپوش پیچی برای محکم کردن مایع درون آن تشکیل شده است. علائم روی گردن دقیقاً برای اندازه‌گیری حجم خاصی از مایع کالیبره شده‌اند و معمولاً تا 0.3٪ دقیق هستند.

فروش بالن پلاستیکی آزمایشگاهی

فروشگاه اینترنتی بسیاری از کالاها در زمینه فروش بالن پلاستیکیفروش بالن آزمایشگاهی آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. بالن های عناب پلاستیکی در دو نوع رنگی و غیر رنگی موجود می باشد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت بالن پلاستیکی عناب با ما تماس بگیرید و یا از طریق همین صفحه بالن پلاستیکی عناب را خریداری نمایید.

بالن حجمی (به انگلیسی Volumetric flask) یکی از ظروف پلاستیکی ای آزمایشگاهی است که برای ساخت محلول هایی با غلظت معین استفاده می شود. این نوع بالن دارای ته صاف با گردن بلند است که روی آن خطی وجود دارد که حجم مجاز محلول داخل آن را نشان می دهد. دهانه این بالن ها مجهز به درپوش پلاستیکی یا درپوش پیچی یا پوشیده از اتصالات پلی پروپیلن یا PTFE می باشد. به این ترتیب می توانید به راحتی آن را تکان دهید و هنگام تهیه محلول محلول را هم بزنید.

این بالن ها دو حالت ساده و رنگی دارند. زنگ برای محلول هایی که به نور حساس هستند استفاده می شود.

این بالن های پلاستیکی حجمی به دلیل مقاومت بالایی که در برابر شکستگی دارند جایگزین بسیار مناسبی برای بالن های پلاستیکی می باشند. این ظروف به گونه ای کالیبره شده اند. تنش حرارتی تا 121 درجه سانتیگراد (اتوکلاوینگ) حد استقامت را برای همیشه افزایش نمی دهد. اما برای حفظ علائم، تمیز کردن در دمای بالای 60 درجه سانتیگراد توصیه نمی شود.

برچسب روی بالن ها دمای کالیبره شدن دستگاه، حجم اسمی، تلورانس، کلاس دقت، استاندارد تولید مربوطه و نشان سازنده را نشان می دهد. فلاسک های حجمی دارای اندازه های مختلفی هستند که از 1 تا 20000 میلی لیتر مایع دارند.

همچنین می توانید خرید کنید. بالن پلاستیکی ای از فروشگاه اینترنتی آریا طب انجام دهید.

ویژگی های بالن های حجمی پلاستیکی

  • مقاومت در برابر شکستن
  • مقاومت شیمیایی بالا

موارد استفاده از بالن های پلاستیکی

  • محلول های رقیق کننده
  • استاندارد سازی راه حل ها

فروش بالن حجمی یابالن ژوژه پلاستیک در فروشگاه آریا طب آنلاین بوده و محصول خریداری شده پس از پرداخت آنلاین از طریق پیک در تهران و یا پست پیشتاز شهرستان ها ارسال می شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید از آریا طب می توانیدراهنمای خرید را ببینید . همچنین برای مطالعه بیشتر در موردبالون آزمایشگاهی می توانید از این مقاله استفاده کنید. یکی از مزایای اولیه استفاده از بالن ژوژه پلاستیکی، ساختار سبک آن است. به طور معمول بسیار سبک تر از همتای شیشه ای خود است، بنابراین کار با آن در طول آزمایش آسان تر است و خطر شکستگی را کاهش می دهد. این ویژگی آن را برای محیط‌هایی مناسب می‌کند که در آن هنگام کار با ظروف پلاستیکی ای باید دقت بیشتری شود، مانند مدارس، دانشگاه ها و جایی که اغلب در آزمایشگاه‌های سال اول استفاده می‌شود.

علاوه بر این، بالن ژوژه پلاستیکی در برابر خوردگی و شکستگی شیمیایی بسیار مقاوم است و آن را برای نگهداری معرف های تهاجمی و مواد بیولوژیکی ایده آل می کند. همچنین در برابر دما مقاوم است و می تواند طیف وسیعی از دماها را بدون ترک خوردگی یا ذوب شدن تحمل کند. بنابراین برای نگهداری طولانی مدت طیف وسیعی از نمونه های آزمایشگاهی مناسب است.

بالن ژوژه پلاستیکی نیز بسیار قابل تنظیم است، با حجم های مختلف متناسب با کاربردها و نیازهای آزمایشگاهی مختلف. آنها از واحدهای کوچک 1 میلی‌لیتری تا 500 میلی‌لیتر متغیر هستند و می‌توان آنها را با انواع مختلف درب‌ها مانند درپوش یا درپوش نصب کرد.

در نتیجه، بالن ژوژه پلاستیکی یک ابزار ضروری در هر محیط آزمایشگاهی است که سطوح بالایی از دقت، سفارشی‌سازی و دوام را ارائه می‌کند و در عین حال وزن سبک را حفظ می‌کند و خطر شکستگی را کاهش می‌دهد. فلاسک تضمین می کند که حجم مایع به طور دقیق اندازه گیری و نگهداری می شود و دقت و قابلیت اطمینان روش های تحلیلی را بهبود می بخشد. مقاومت شیمیایی فلاسک، مقاومت در برابر دما و قابلیت سفارشی‌سازی، روشی مطمئن و کارآمد برای نگهداری و نگهداری نمونه‌های آزمایشگاهی ارائه می‌کند.

2

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 1)
0%
0%
0%
100 %
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    شیشه ایش بهتره یا پلاستیکی

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی