به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

بالن ته گرد

مدل: 5
دسته بندی: بالن
شناسه محصول: 24449

83000

5

83000
جزییات

10

89000
جزییات

25

99000
جزییات

50

109000
جزییات

100

123000
جزییات

250

139000
جزییات

500

169000
جزییات

1000

253000
جزییات

2000

769000
جزییات

3000

2199000
جزییات

5000

3369000
جزییات


با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
به دلیل نوسان قیمت، لطفا پیش از ثبت سفارش جهت استعلام و بروز بودن قیمت تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

بالن ته گرد آزمایشگاهی

برخی از ابزارهای آزمایشگاهی، قرن‌هاست که با بشر همراه شده‌اند. در اصل اگر این ابزارها ساخته نمی‌شدند، بشر به هیچ عنوان به ابداعات خود دست نمی‌یافت. یکی از این ابزارها انواع بالن‌ها  از جمله بالن ته گرد می‌باشد که  کارایی مخصوص به خود را دارد. در این  محتوا سعی ما در راستای بررسی اصولی این ابزار  است.

مشخصات کامل و مقایسه بالن ته گرد با انواع دیگر

به دلیل آن‌که بالن‌های مختلفی ساخته شده است، بهتر است از مشخصات  بالن ته گرد و مقایسه با انواع دیگر بالن‌ها آشنایی کامل داشته باشید. همان‌طور که از اسم این بالن مشخص است، یکی از مشخصات  کف نسبتاً حلقه‌ای شکل و دوار آن می‌باشد که اگر با کف انواع بالن‌های دیگر مقایسه شود، حتماً متوجه خواهید شد که انواع بالن‌های دیگر کف صافی دارند. یکی دیگر از مشخصات ظاهری این مدل از بالن، قسمت بالای آن است که از گردن با اندازه متوسط تشکیل شده است. در صورتی که اندازه گردن انواع بالن‌های دیگر، باریک و پهن‌تر می‌باشد. بالنی که ته آن به صورت گرد است، همانند انواع بالن‌های دیگر در سایزهای مختلف ساخته و سایز بر روی بدنه حک شده است. اگر گردن این نوع بالن با انواع دیگر مقایسه شود، باید گفت که راس آن گشاد و بازتر است. بالن با مدل ته گرد، به صورتی ساخته شده که در  صورت مواجه شدن با کمبود اکسیژن شکسته نشود که بالن‌های دیگر بدین شکل نیستند.

 کاربرد بالن ته گرد آزمایشگاهی

بالن ته گرد با وجود ته ناصافی که دارد، باعث شده تا کاربردهای مختلفی داشته باشد که به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد. در بیشتر آزمایش‌هایی که انجام می‌شود، محلول داخل بالن باید جوشانده و یا گرم شود که بالن با ته گرد این کار را به خوبی انجام می‌دهد. یکی دیگر از کاربردهای بالنی که دوار مانند است، نشان دادن واضح بازتاب‌ آزمایش‌های شیمی می‌باشد. ضمن آن‌که وظیفه بخار شدن محلول را به خوبی انجام می‌دهد و یا در مواقعی که نیاز به  رزرو فضای کشت می‌باشد، از این بالن می‌توان استفاده کرد. در بسیاری از اوقات، مایع داخل بالن  به بخار باید تبدیل شود تا مجدداً مایع به شکل انباشته برگردد که به اصطلاح آزمایشگاهی، تقطیر گفته می‌شود.  بالن با ته گرد به انجام تقطیر مایعات کمک بزرگی می‌کند تا تقطیر به درستی و صحیح انجام شود.

ویژگی‌های بارز و نکات استفاده از  بالن ته گرد

بالن ته گرد از ویژگی‌های خاصی تشکیل شده است. یکی از این ویژگی‌ها، جنس شیشه بالن می‌باشد. به دلیل آن‌که مایعات جوش را داخل بالن با ته دوار شکل می‌توان ریخت، جنس شیشه از ضخامت کافی باید برخوردار باشد تا هنگام مواجه شدن با مایعات جوشیده، صدمه نبیند. از ویژگی‌های دیگر این مدل از بالن، تاب آوردن در برابر دمای زیاد می‌باشد که تا پانصد درجه سانتی گراد را تاب می‌آورد. همچنین برخی از مواد شیمیایی با خاصیتی که دارند، به راحتی نفوذ  و اثر آزمایش را از بین می‌برند که بالن با ته دوار مانند خود دوام زیادی در برابر این نفوذ دارد.  از دیگر ویژگی‌های بالن با ته دوار، درخشان بودن آن می‌باشد تا مایعات به خوبی دیده شوند.  در حین استفاده از این بالن، لازم است با نکاتی آشنا شوید. به دلیل آن‌که ته آن بر روی سطح ثابت و صاف نمی‌ماند، از گیره باید استفاده کرد.  یکی دیگر از نکات مهم، استفاده از مگنت‌های آزمایشگاهی در سایز مناسب می‌باشد که به هیچ عنوان از سایز بزرگ مگنت نباید استفاده کرد.

قیمت بالن ته گرد

در سخن پایانی به این نکته باید اشاره کرد که اگر می‌خواهید، مایعات آزمایشگاهی  را روی شعله مستقیم قرار دهید و گرما به طور یکسان به تمام محیط  پخش شود، بهترین و تنهاترین ابزار  بالن ته گرد است.

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی