به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

بالن ته صاف روداژ دار

مدل: 2000
دسته بندی: بالن
شناسه محصول: 7526

680000

2000

680000
جزییات

250

140000
جزییات

5

70000
جزییات

10

75000
جزییات

25

90000
جزییات

50

100000
جزییات

100

120000
جزییات

500

150000
جزییات

1000

200000
جزییات


سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
به دلیل نوسان قیمت، لطفا پیش از ثبت سفارش جهت استعلام و بروز بودن قیمت تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

قیمت بالن ته صاف روداژدار

بالن ته صاف یکی از شیشه آلات آزمایشگاهی است که دارای خصوصیات فراوانی می باشد و همچنین در آزمایشگاه کارایی های زیادی دارد . در ادامه چند مورد از ویژگی های بالن ته صاف را برای آشنایی شما با این وسیله توضیح می دهیم : بالن ته صاف از جنس شیشه بورسیلیکات 3.3 ساخته شده است و از مقاومت زیادی برخوردار می باشد که می تواند حرارت بالای 400 درجه ی سانتی گراد را تحمل کند . از بالن ته صاف برای حرارت دادن محلول ها و مایعات استفاده می کنند ، برای استفاده از بالن باید آن را همراه با توری نسوز روی شعله قرار دهید زیرا ته بالن صاف است و در صورت مستقیم قرار گرفتن روی شعله امکان ترک خوردگی آن زیاد است . بالن ته صاف به دلیل ته صافی که دارد به راحتی روی سطح قرار می گیرد و شما می توانید آن را آزادانه رها کنید و به کار دیگری بپردازید ، از بالن های ته صاف برای ترکیب کردن مایعات و همچنین تست های شیمیایی استفاده می کنند . اگر میخواهید چند ترکیب را باهم ترکیب کنید و واکنش آن را در بالای چراغ بونزن ببینید می توانید از بالن ته صاف استفاده کنید و آن را در محلی که به چراغ پوشانده است به حالت ایستاده قرار دهید ، گرما به صورت مساوی و یکنواخت به تمام قسمت های مایع میرسد زیرا ته بالن صاف و مسطح می باشد ، از دیگر کاربرد های بالن ته صاف می توان به نگهداری مایعات در یخچال و یا مکان های دیگر اشاره کرد . به طور خلاصه می توان گفت ؛ بالن ته صاف یک وسیله ی شیشه ای آزمایشگاهی با مقاومت بالا می باشد که قادر به تحمل دمای 400 درجه ی سانتی گراد است ، به دلیل مسطح بودن کارایی های زیادی دارد و می توان آن را آزادانه رها کرد و کار دیگری انجام داد ، لازم به ذکر است که بدانید با توجه به صاف بودن ته آن بدون چراغ بونزن بالن را مستقیم روی شعله قرار دهید زیرا امکان ترک خوردن آن زیاد می باشد . بالن ته صاف  از ظروف شیشه ای آزمایشگاهی است که برای گرم کردن مایعات در آزمایشگاه استفاده می شود.

این نوع بالن از شیشه مقاوم در برابر حرارت مانند شیشه بوروسیلیکات ساخته شده است. هنگامی که یک بالن با کف صاف روی شعله قرار می گیرد ، از یک شبکه بازدارنده شعله استفاده می شود که بین شعله و بادکنک قرار می گیرد. برخلاف بالن های ته گرد یا یالن های ساکن ، زیرا ته بالن ته مسطح صاف است، اگر بر روی شعله مستقیم قرار گیرد ، در اثر غلظت حرارتی شعله در یک نقطه ترک می خورد و می شکند. در مقایسه دو بالن  با کف صاف و فلورانس، این دو شبیه هم هستند، با این تفاوت که فلورانس دارای بدنه ای گرد است و می تواند انتهایی صاف یا گرد داشته باشد، می توان فلش بالن را روی یک سطح صاف قرار داد. این بالن ها به دلیل افزایش تنش بر روی بستر خود نمی توانند فشار یا اختلاف دما را تحمل کنند. این بالن ها عموماً از شیشه ضعیف تری نسبت به فلاسک های واکنشی مانند بالن های ته گرد ساخته شده اند.

بالن ته تخت چه کاربردهایی دارد؟

وقتی تعداد کمی بالن برای استفاده دارید، داشتن یک بالن با کف صاف که می توانید در حالت ایستاده آن را رها کنید، دست شما را برای انجام کارهای دیگر آزاد می کند. از بالن های ته تخت می توان برای ترکیب مایعات و انجام انواع آزمایشات شیمیایی مانند رقبای ته گرد خود استفاده کرد. این ممکن است شامل بررسی نحوه واکنش مواد شیمیایی مختلف آزمایشگاهی با یکدیگر یا هنگامی که با شعله به عنوان نمونه گرم شود. اگر قبلاً چندین ترکیب را ترکیب کرده اید و می خواهید نحوه واکنش آنها در بالای بالن بونسن را ببینید، می توانید از این بالن برای ایستادن در همان موقعیت روی پایه مانند این چراغ استفاده کنید. با توجه به مسطح بودن کف بالن، می توان گرما را به طور مساوی در قسمت های مایع توزیع کرد. این محصول (بالن ته صاف) بخشی از ظروف شیشه ای آزمایشگاهی است که برای گرم کردن مایعات در آزمایشگاه استفاده می شود. این نوع بالن از شیشه مقاوم در برابر حرارت مانند شیشه بوروسیلیکات ساخته شده است. وقتی این محصول روی شعله قرار می گیرد ، از مش مقاوم در برابر شعله استفاده می شود که بین شعله و بالن قرار می گیرد. برخلاف بالن های ته گرد یا بالن  های ثابت، به دلیل مسطح بودن ته بالن، اگر بر روی شعله مستقیم قرار گیرد، در اثر غلظت حرارتی شعله در یک نقطه ترک میخورد و می شکند.

4

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
0%
100 %
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    ارسال به شهرستان هم دارین؟

  • آریاطب ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    بله ارسال به تمام نقاط ایران داریم

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی