به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

انکوباتور آزمایشگاهی CO2 کاوش مگا

مدل: 60 لیتر _ IC60
دسته بندی: انکوباتور
شناسه محصول: 7226
برند: کاوش مگا

تماس بگیرید

60 لیتر _ IC60

تماس بگیرید
جزییات

108 لیتر _ IC108

تماس بگیرید
جزییات

144 لیتر _IC144

تماس بگیرید
جزییات

  • سیستم کنترل دمای پیشرفته
  • مجهز به سنسور NDIR
  • مصرف پایین گاز _ درب های داخلی و خارجی عایق بندی شده

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

دستگاه انکوباتور آزمایشگاهی co2

انکوباتور CO2 یکی از انواع انکوباتورهای پرکاربرد می باشد. توانایی  تنظیم و کنترل دما را دارد و می تواند شرایط مناسب انجام فرآیندهایی همچون رشد و کشت سلول های زنده جانوری را فراهم میکند 

 این دستگاه دارای یک محیط ایزوله مناسب کشت و رشد نمونه های زنده مانند میکروب ها و سلول ها می باشد. از این دستگاه در محیط های آزمایشگاهی و تحقیقاتی میکروبیولوژی و میکروب شناسی و زیست شناسی سلولی استفاده میشود. از قابلیت های انکوباتور این می باشد که می توان دما و رطوبت و میزان CO2 و اکسیژن را تنظیم و کنترل کرد. این قابلیت موجب شده که بتوان شرایط خاص برای انجام یک فرآیند را در این دستگاه ایجاد کرد.

دستگاه انکوباتور دارای اندازه ها و امکانات متفاوتی می باشد. همچنین این دستگاه شامل انواع متفاوتی می باشد که از جمله آن می توان به انکوباتور CO2 و انکوباتور یخچال دار (خنک کننده) و انکوباتور معمولی و انکوباتور شیکر دار اشاره کرد که هر کدام از این انواع کاربردهای خاص خود را دارند . از قابلیت های آن این می باشد که علاوه بر تنظیم و کنترل دما می تواند pH محیط را هم کنترل کند که این کار را با انتشار گاز CO2 انجام می دهد.

دستگاه انکوباتور CO2

انکوباتور co2 یکی از انواع انکوباتورهای است که امروزه در صنایع آزمایشگاهی بسیار پرکاربرد می باشد. از قابلیت های انکوباتور co2  تنظیم و کنترل دما می یاشد که می تواند شرایط لازم برای ایجاد فرآیند را فراهم کند. از جمله فرآیندهایی که می توان با این دستگاه انجام داد رشد و کشت نمونه های زنده جانوری در بیرون از بدن است. علاوه بر این مزیت انکوباتور co2  می تواند با انتشار گاز دی اکسید کربن موجب تنظیم pH محیط شود. در واقع محیط طبیعی و مناسب برای رشد اکثر یاخته های جانوری 37 درجه می باشد همچنین pH محیط هم با 2/7 باشد.

همچنین دمای محیط طبیعی برای رشد سلول های پرندگان بالاتر از 37 درجه سانتی گراد و برای رشد سلول های پوست بدن تمام جانوران به دمایی کمتر از 37 درجه نیاز است. دمای مورد نیاز سلول های حیواناتی که خونسرد هستند مناسب با دمای محیط است.

در نتیجه برای اینکه سلول های جانوران بتوانند در محیطی خارج از بدن رشد کند به شرایط دمایی خاص احتیاج دارند که این کار را امروزه انکوباتور CO2 انجام می دهد. این انکوباتور می تواند شرایط دمایی خاص را برای رشد سلول های تمامی جانداران تامین و تنظیم کند و شرایط لازم برای این فرآیندها را حفظ کند تا با این کار بتوان آزمایش های مختلف را انجام داد.

به صورت کلی انکوباتور CO2 ایرانی می باشد که دارای محیطی عاری از باکتری ها می باشد که می توان از برای کشت و رشد سلول ها و بافت ها انجام داد. این دستگاه دارای یک محیط کاملا کنترل شده است. این دستگاه مجهز به تجهیزاتی می باشد که می تواند دما و رطوبت و میزان CO2 و اکسیژن تنظیم و کنترل کند و توانسته محیطی کنترل شده را فراهم کند. از دیگر قابلیت های این نوع انکوباتور، اندازه و کاربردهای متفاوت است. همچنین این انکوباتور از امکانات خاصی برخوردار می باشد که می توان از این دستگاه در آزمایشگاه های سلولی و مولکولی استفاده کرد.

 

مشخصات فنی :


مجهز به سنسور NDIR شرکت هایمن آلمان که به روش اپتیکال میتواند غلظت گاز CO2 را برای سالیان سال با دقت اندازه گیری نماید
بازیابی سریع CO2 جهت پایدار نگه داشتن pH
سیستم کنترل دمای پیشرفته جهت تنظیم دقیق دما
مدیریت فضای داخلی انکوباتور با جابجایی سینی ها در ارتفاع دلخواه
درب های داخلی و خارجی عایق بندی شده
سهولت تمیز نمودن فضای داخلی انکوباتور
مصرف پایین گاز

  • CO2

  • کاوش مگا

5

میانگین امتیاز

100%توصیه شده(1 از 1)
100 %
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    چطور میتونم سفارش بدم؟

  • آریاطب ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۳

    از طریق سایت و واتساپ امکان ثبت سفارش هست.

توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی