آنگل دندانپزشکی

همان گونه که تمامی وسایل تخصصی از اجزاء و اقسام مختلفی تشکیل شده اند آنگل نیز مانند سایر ابزار های تخصصی دندان پزشکی از قسمت های مختلفی متشکل است. در ادامه قسمت های مختلف آنگل را برای شما عزیزان نام می بریم. یک بخش آن هد یا سر آنگل است که دارای کارتریج و ورودی و خروجی آب می باشد. البته توجه داشته باشید که در بعضی از آنگل ها مجرای آب قرار نگرفته است. بخش دیگر آن پوسته آنگل است که مشخصا نوعی محافظ است و متعلقات دورش را نگه می دارد. کسالت و بیماری های مربوط به دهان و دندان امروزه بیشتر شده است از همین رو دندان پزشکی و ترمیم دندان در دنیای امروز بسیار حائز اهمیت است. در واقع دندان پزشکی و ترمیم دندان بدون ابزار دندان پزشکی و لوازم مختلفی که دارد شدنی نیست. همان طور که می دانید در گذشته که ابزار دندان پزشکی خاصی مثل امروز وجود نداشت، تنها کاری که افراد برای از بین بردن درد دندان می توانستند انجام دهند کشیدن دندان بود. اما امروزه به لطف ابزار هایی که ساخته شده است دندان پزشکان می توانند قسمت پوسیده و خراب دندان را با کمک آنگل بردارند و یا به اصطلاح خالی کنند و دندان را با مواد دیگری پر کنند.

آنگل دندانپزشکی

انواع آنگل دندانپزشکی

همانطور که گفته شد آنگل دندانپزشکی هندپیس و ابزار دندانپزشکی هست که بر روی ایرموتور وصل شده و ایرموتور دندانپزشکی نیز وسیله ایی هست که هندپیس‌‌‌‌های مخصوصی  را به خود وصل کرده آن ها را به حرکت در می‌آورد. آنگل های دندانپزشکی اینسترومنت هایی هستند که داری قدرت بسیار بالا و سرعت کمی بوده و توسط یک موتور عمل می‌کنند. چنانچه موتور آنگل دندانپزکشی با فشار هوا کار کند به آن ایرموتور و اگر با برق کار بکند به آن میکروموتور می گویند.در ادامه باید به عرضتان برسانیم آنگل ها نیز دارای یک کارتریج مخصوص در قسمت فوقانی خود هستند.اما از آنجا که آنگل ها گردش موتور را تبدیل کرده و تغییر می دهند، یک تعدادی دنده و شفت در داخل بدنه آنها تعبیه شده است. از لحاظ سیستم آب آنگل ها می‌توانند External irrigation یا  Internal irrigation باشند که بهتر است بدانیم نوعInternal irrigation آن بهتر است.

همان طور که می دانید یکی از مهم ترین ابزار ها در دندان پزشکی که کمک بسیار زیادی به متخصصین در حوزه دندان پزشکی می کند آنگل دندان پزشکی است. در واقع آنگل دندان پزشکی یک هندپیس است که به ایرموتور متصل شده و ایرموتور کاری که انجام می دهد این است که هندپیسی که به آن متصل شده حرکت می دهد و می چرخاند. توجه داشته باشید که آنگل ها اینسترومنت هایی می باشند که قدرت بالایی دارند ولی سرعت آن ها پایین است. آنگل دندان پزشکی دو نوع دارد که این دسته بندی با توجه به نحوه عملکرد موتور های آن ها انجام می گیرد. اگر موتور آنگل دندان پزشکی با فشار هوا کار کند به آن ایرموتور گفته می شود و اگر موتور آن با برق کار کند به آن میکروموتور می گوییم. همان طور که گفته شد آنگل های دندان پزشکی یک کارتریج مخصوص در سر هم دارند. بهتر است بدانید به لحاظ سیستم آب آنگل های دندان پزشکی دو نوع دارند که یکی از آن ها آب از داخل و دیگری آب از خارج است و نوع آب از داخل آن از نوع دیگر بهتر می باشد.

آنگل چیست

آنگل چیست ؟ آنگل وسیله ایی قلمی شکل است که در دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد.آنگل یکی از ابزار های مهم در دندانپزشکی است که از قسمت های مختلف زیر تشکیل شده است که عبارت است از : هد یا سر آنگل دارای کاتریج ، یک ورودی و یک خروجی آب می باشند که در بعضی از انواع آن مجرایی برای  آب تعبیه نشده است.پوسته که نگهدارنده متعلقات دور و محافظ آنگل می باشد. اجزای داخلی که شامل یک سری متحرک های انتقال دهنده نیرو از میکروموتور به سرآنگل و در نهایت به  فرز آن است از قبیل دنده های کاتریج ، دنده های انتقال دهنده نیرو از شفت چاکدار به کاتریج که باید دائما روغن کاری شود چون در اثر اصطکاک به تدریج کوتاه شده و از هم دور می گردند که در این صورت بایستی از کار کردن با آنگل دست بردارید تا قطعه آن تعویض شود.

آنگل دندانپزشکی

خرید آنگل دندانپزشکی

در آریاطب مواردی که باید قبل از خرید هندپیس بدانید را ما به شما عزیزان می گوییم.خرید آنگل دندانپزشکی بدلیل وجود برند های متنوع و مختلف و مدلهای متفاوتی که در بازار با تکنولوژی های گوناگون وجود دارد، شاید برای بسیاری از افراد کمی گیج کننده و سخت باشد. شرکت آریاطب درمتن زیر نکات مهمی را برای شما عزیزان جمع آوری کرده است تا شما را  در این انتخاب و خرید بهترین آنگل دندانپزشکی یاری فرماید.
در هنگام خرید آنگل دندانپزشکی باید به این موارد دقت کنید که آنگل هوایی می خواهید یا برقی ، به وزن هندپیس دقت فرمایید، به صدای تولید شده از هندپیس توجه فرمایید همینطور به اتصال بین بدنه و ایرموتور، سرعت و گشتاور آنگل نیز مهم است و در آخر طراحی و قرار گرفتن هندپیس در دستان شما عزیزان است.بنابراین شما عزیزان باید به تمام این نکات توجه لازم داشته باشید و از طرفی می توانید از مشاوران آریاطب نیز بهره مند شده و مشاوره رایگان بگیرید.

آنگل دندانپزشکی قیمت

خرید آنلاین آنگل و هندپیس دندانپزشکی باقیمت مناسب و قیمت آنگل دندانپزشکی از بهترین برند ها از جمله nsk ، coxo ،bein air  ، saeshin  و woodpecker وکوکسو بین ایر مناسب برای اندو و ایمپلنتولوژی را از آریاطب بخواهید. خرید آنگل دندانپزشکی با ضمانت اصلی بودن آنگل ها، مقایسه و قیمت انواع آنگل روتاری، آنگل اندولیفت، آنگل یک به یک، آنگل ایمپلنت و جراحی با بالاترین کیفیت را از شرکت آریاطب بخواهید.شرکت آریاطب با سال ها تجربه در زمینه آنگل دندان پزشکی و حوزه تجهیزات پزشکی در خدمت شماست و می تواند بهترین قیمت آنگل دندانپزشکی و انواع مختلف آنگل را به شما عزیزان پیشنهاد داده و با ضمانت کیفیت و ارسال آن به صورت کاملا امن و ایمن به اطمینان خاطر بدهد.خرید آنگل دندانپزشکی در سایت آریاطب امکان پذیر است.