به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

آلژینات کوکس

مدل: normal set
دسته بندی: مواد پروتزی
شناسه محصول: 16713

360000

normal set

360000
جزییات

fast set

360000
جزییات

  • قدرت کشسانی و الاستیک بالا
  • آماده سازی آسان
  • قابل اسکن

سفارشات ثبت شده در سایت 14 فروردین به بعد پیگیری و ارسال می شود
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

آلژینات کوکس

برای استفاده از آلژینات کوکس ، یک متخصص دندانپزشک پودر را با آب مخلوط می کند تا خمیری ایجاد کند. سپس خمیر به یک سینی دندانی که در دهان بیمار قرار می گیرد، اعمال می شود. متخصص دندانپزشکی اطمینان حاصل می کند که تری به درستی قرار گرفته است و خمیر با تمام نواحی دندان ها و لثه ها در تماس است. سپس خمیر سفت می شود و تصویر دقیقی از دندان ها و لثه های بیمار ایجاد می کند. آلژینات کوکس فواید زیادی برای متخصصان دندانپزشکی و بیماران دارد. آلژینات کوکس از جلبک دریایی به دست می آید و آن را به یک ماده طبیعی و ایمن برای استفاده در روش های دندانپزشکی تبدیل می کند. همچنین زیست سازگار است، به این معنی که هیچ گونه خطر واکنش آلرژیک یا سایر عوارض جانبی ندارد.

آلژینات کوکس

آلژینات cavex

آلژینات کوکس که اسید آلژینیک نیز نامیده می شود، ترکیبی است که در دیواره سلولی جلبک های قهوه ای یافت می شود. این ماده بسیار ایمن در نظر گرفته می شود زیرا به طور طبیعی به عنوان پلی ساکارید از سلول ها استخراج می شود. آلژینات اغلب با آب ترکیب می شود تا یک خمیر لثه چسبناک ایجاد کند که برای ایجاد قالب هایی از قالب های دندانی، دست ها، پاها یا سایر موارد در مقیاس کوچک مناسب است. آلژینات کوکس توانایی منحصربه‌فردی برای نگه داشتن 200 تا 300 برابر وزن خود در آب دارد که آن را به یک ماده ژل‌کننده طبیعی تبدیل می‌کند. آلژینات را می توان با ضخامت مورد نیاز برای انجام ریخته گری یا استفاده تطبیق داد - و آن را به محصولی متنوع برای ریخته گری، غلیظ کردن یا نیازهای دارویی تبدیل می کند. آلژینات دندانی یک ماده ضروری است که در دندانپزشکی برای ایجاد برداشت دقیق از دهان بیماران استفاده می شود. این ماده ای بسیار جاذب و الاستیک است که به محافظت از دندان ها و لثه های بیمار در حین عمل کمک می کند و استفاده از آن آسان است.

آلژینات کوکس

آلژینات کوکس

دیواره سلولی جلبک های درآیی قهوه ای رنگ محل یافتن آلژینات است. جلبک دریایی بخشی از خانواده Phaeophyceae است و در سطح بین المللی برداشت می شود تا به ماده خام آلژینات سدیم تبدیل شود. برای ساخت محصولات الژینات از این ماده استفاده می شود .  بسته به گونه جلبک دریایی، ساختارهای شیمیایی مختلفی را می توان در هر گیاه یافت. گونه های خاصی از گیاهان وجود دارند که محصولی با ظرفیت ژل شدن بالاتر تولید می کنند. مناسب برای قالب گیری دست یا پا برخی از گیاهان ژل ضعیف تری را ارائه می دهند که در ژانر پزشکی استفاده می شود.

آلژینات کوکس به عنوان یک محصول طبیعی که در جلبک دریایی قهوه ای یافت می شود، هم برای مواد غذایی و هم از نظر پوست بی خطر در نظر گرفته می شود. در حال حاضر در برخی از کمک های لاغری (کمک به کاهش وزن)، مواد غلیظ کننده سوپ، ژله، بستنی، لوازم آرایشی، نوشیدنی ها و آماده سازی های دارویی یافت می شود. به طور کلی، برنامه ایمن برای مواد غذایی خارج از محصولاتی که برای استفاده خارجی استفاده می شوند ایجاد می شود. آلژینات کوکس در حال حاضر به طور گسترده در دندانپزشکی مدرن مورد استفاده قرار می گیرد و به عنوان یک ماده قالب گیری عمل می کند. توانایی منحصر به فرد آن در جذب و انطباق با جزئیات کوچک، آن را برای تکثیر دقیق فک، دندان ها و شکل گیری دهان عالی می کند.

قیمت آلژینات cavex

آیکون تیک بنفشاین ماده قالب‌گیر دارای توانایی بالایی برای ثبت جزئیات است و الاستیسیته بالایی دارد از این رو برای تهیه مدل ها و قالب ها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

آیکون تیک بنفشگرایش سریع این ماده باعث صرفه جویی زیادی در زمان می شود .

آیکون تیک بنفشاین ماده برای ساخت قالب ها به منظور پروتز های متحرک و کامل پارسال و هم چنین ساخت روکش ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

ویژگی های آلژینات کوکس

آیکون تیک بنفشاندازه و ابعاد قالب بدون هیچ تغییر و ترکی تا ۹ روز باقی می ماند. 

آیکون تیک بنفشدر پایان زمان ست شدن در دهان رنگ آن از صورتی به سفید تغییر می کند . در برابر پارگی و تغییر شکل دارای مقاومت بسیار زیادی است .

آیکون تیک بنفشاین ماده بسیار انعطاف پذیر و کشسان است‌.

آیکون تیک بنفشبا انواع گچ ها سازگار است و بسیار روان و صاف می باشد .

کاربرد آلژینات کوکس 

در تهیه قالب به منظور ساخت روکش های موقت و هم چنین تهیه قالب برای پروتز های متحرک کامل و  پارسیل و نیز ساخت قالب های حساس مانند دست نوزادان به کار برده می شود .

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی