به فروشگاه اینترنتی آریاطب خوش آمدید!

علاقه مندی ها
قیمت همکاری

دسته بندی ها:

محصولات:

آرسی پرپ اسپیدنت

مدل: سرنگ
دسته بندی: مواد اندو
شناسه محصول: 16511

595000

  • 2 سرنگ 6 گرمی
  • محصول کمپانی SPIDENT کره جنوبی
  • پاک سازی کانال ریشه و برداشتن لایه اسمیر

با توجه به نوسانات قیمت محصولات لطفا قبل از ثبت سفارش با کارشناسان آریاطب تماس بگیرید
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب شماره موبایل خود را وارد نمایید

آرسی پرپ اسپیدنت

آرسی پرپ اسپیدنت ماده ای است که خاصیت اکسید کنندگی دارد و لایه کلسیفیه داخل کانال دندان را از بین می برد و باعث کیلاسیون یون ها و مواد معدنی داخل کانال ریشه می شود و تمیز کردن کانال را آسان می کند.این ماده کیلیت کننده و نرم کننده دیواره داخلی کانال است. . آرسی پرپ اسپیدنت مواد و لایه های جوش داده شده به دیواره کانال دندان را جدا کرده و دیواره داخلی را تمیز و نرم می کند. از این ماده می توان برای کانال های ریشه بسیار باریک و سخت دسترسی به دندان های عمیق استفاده کرد. آرسی پرپ اسپیدنت روان‌کننده‌ای است که در آماده‌سازی کانال ریشه استفاده می‌شود که حرکت ابزار درونی درون کانال ریشه را تسهیل می‌کند و از چسبندگی و آسیب به دیواره کانال جلوگیری می‌کند. این به کاهش میزان گرما و اصطکاک ایجاد شده در طول فرآیند کمک می کند و خطر آسیب به دندان را کاهش می دهد. این یک محصول عالی برای انجام هر نوع عمل دندانپزشکی است و می‌تواند به روان‌تر شدن روند کمک کند.

آرسی پرپ اسپیدنت

آرسی پرپ اسپیدنت به عنوان یک عامل روان کننده، نرم کننده و آرامش بخش دیواره عروق در طی عصب کشی ریشه دندان استفاده می شود. این ماده لایه های جوش داده شده در کانال را جدا می کند، دیواره های داخلی کانال را تمیز می کند و دیواره ها را مخصوصاً هنگام کار با فایل های چرخشی نرم می کند تا از وارد آمدن فشار بیش از حد به فایل های عصب کشی و شکستن آنها جلوگیری کند. کرم آرسی پرپ اسپیدنت ماده مناسبی برای تمیز کردن ریشه ها و پاکسازی در طول درمان ریشه است. این ماده حاوی اکسید اوره و EDTA است.

اول، اکسید اوره با هیپوکلریت سدیم (یک پاک کننده کانال) واکنش نشان می دهد تا حباب های اکسیژن تولید کند و در نتیجه زباله ها را از کانال ها پاک می کند. از طرف دیگر EDTA آلودگی و گرفتگی کلسیفیه را از بین می برد. سپس با حذف مواد معدنی و یون های دو ظرفیتی کانال ها را تمیز می کند.

آرسی پرپ اسپیدنت یکی از پرفروش ترین محصولات دندانپزشکی است این محصول دارای خاصیت روان کنندگی است که خطر شکستن یا گیر کردن فایل ها در کانال را کاهش می دهد. در دندان عقب یک لایه کانال باریک جوش داده شده است که توسط آرسی پرپ اسپیدنت خیلی راحت جدا می شود. هنگامی که این لایه ها توسط  آرسی پرپ برداشته شدند، دیواره عاج در تمیزترین حالت خود قرار می گیرد. زمان بهینه برای استفاده از این محصول 1 دقیقه است که بیشتر مضر است. توصیه می کنیم پس از 1 دقیقه استفاده برای حذف مواد معدنی، با محلول هیپوکلریت سدیم شستشو دهید. ارسی پرپ اسپیدنت نرم کننده، ضد عفونی کننده و خوشبو کننده کانال ریشه است.

مشخصات آرسی پرپ اسپیدنت

آیکون تیک بنفشEDTA 17٪

آیکون تیک بنفشروان کننده و نرم کننده کانال

آیکون تیک بنفشحذف مواد معدنی توسط کیلاسیون

آیکون تیک بنفشتمیز کردن کانال ریشه و حذف اسمیر

آیکون تیک بنفشاستفاده آسان تر از ابزار و فایل ها با نرم کردن دیواره کانال عاج

آیکون تیک بنفشحذف عالی لایه جوشی کانال های بسیار باریک دندان های خلفی

آیکون تیک بنفشایجاد تمیزترین دیواره عاجی پس از برداشتن لایه جوش داده شده

0

میانگین امتیاز

0%توصیه شده(0 از 0)
0%
0%
0%
0%
0%
نظر خود را ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند *

1 2 3 4 5
توجه: لطفاً پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده در آگهی های زیر، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
گالری تصاویر و ویدیو
قیمت ویژه همکاران
اکانت شما ویژه همکاران نمی باشد
در صورت تمایل به همکاری با مجموعه آریاطب اطلاعات خود را وارد نمایید
اطلاع از موجودی
ارتباط با ما
شماره های تماس لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی لینک اتصال به اینستاگرام آریاطب
ارتباط با ما
لینک اتصال به واتساپ مصرفی پزشکی لینک اتصال به واتساپ زیبایی